piątek, 28 maja 2010

Na początku i na końcu

W momencie, gdy włączyłam komputer, za oknem zrobiło się ciemno i rozpadało się.
Przez moment myślałam, że będzie burza, ale udało się - nie burzyło.
Gdy chmura poszła sobie dalej, zaświeciło słoneczko, ale deszcz padał dalej.
Pomyślałam: pewnie pojawi się tęcza i... miałam rację.

To zobaczyłam z okna.

Mój dom (blok) znalazł się na jej końcu, ale nie poszłam szukać garnca.


Właściwie, to nie miało być o tęczy, ale tak wyszło - na gorąco.

Jak pisałam, w chwilach, gdy tylko ręce mogą coś robótkować, chwytam za druty lub igłę.
Robię powoli i z duuużymi przerwami, więc małe fragmenty zajmują mi dwa trzy dni, podczas gdy komuś zajęłoby to chwilkę.

O tym, co na drutach piszę w Moich, splocikowych oczkach.
Natomiast to, co zaczęłam robić igiełką, to metryczka.

Jestem na początku.
Mam sporo czasu, ale już zaczynam, żeby później nie spieszyć się.
Pojawił się pierwszy element i jak każdy następny, nie będzie zawierał danych dopóki nie zostaną ujawnione.

Zaczęłam wyszywać element drugi, ale pokażę go, gdy będzie cały.

*****

Dziękuję za odwiedziny i ciepłe komentarze z życzeniami.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2010/05/28 21:06:03
    P{iękna tęcza!
    Pozdrawiam Cieplutko Ciebie i Twoje rączęta!
    -
    zula-z
    2010/05/28 22:52:51
    Super tęcza!
    Zdrówka życzę :)
    -
    antonina14
    2010/05/29 00:01:38
    Złapałaś chwilę - dobrze, że pokazałaś tęczę. Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za poprawę. Szanuj ręce, by wróciły do formy, a ty do robótek i do życia blogowego.
    -
    splocik
    2010/05/31 15:37:27
    Fusilla - dziękuję :)

    Zula-z - dziękuję :)

    Antonina14 - dziękuję :) Ręce mają normalne momenty, ale do pełnej normalności brakuje im ciepła i mniejszej wilgotności powietrza.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    blogagnieszki
    2010/06/01 11:35:52
    Dobrze, że udało Ci się jednak porozmawiać :).
    Ciekawe co, to będzie za metryczka, czekam na dalsze efekty :).
    -
    splocik
    2010/06/01 15:56:52
    Blogagnieszki - udało się ku ogromnej radości obu stron :)
    Myślę, że metryczka spodoba się - będzie trochę inna od często spotykanych.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń