poniedziałek, 1 stycznia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - styczeń 2024

Witam Was u mnie w 2024 roku i mam nadzieję, że Sylwestrowa noc i poranek Nowego Roku były dla Was przeżyciem, którego się nie zapomina. :)  

Życzę Wam i sobie, by ten rok był spokojny i pozwolił, w dobrym zdrowiu, na realizację planów oraz marzeń, a także na udział w różnych zabawach, które nas łączą i sprawiają, że tu jesteśmy tworząc wirtualną Rodzinę.

Bawimy się dalej? 

Zastanawiałam się, czy kontynuować zabawę, ponieważ niewiele było zdecydowanych wypowiedzi pod ostatnim zadaniem minionego roku, ale ostatecznie zdecydowałam, że pociągnę zabawę, bo nic mnie już nie motywuje do blogowania oprócz wspólnych spotkań blogowych.

Przygotowałam na początek przysłowie i cytat.
Jeśli macie ochotę na kontynuowanie spotkań z przysłowiami i cytatami, przy okazji interpretując je rękodziełem, to zostawcie w komentarzu swoją decyzję i informację o wykonanej pracy do styczniowych wytycznych.
Będzie to dla mnie sygnał, że macie ochotę na ciąg dalszy zabawy i z przyjemnością przygotuję przysłowia na kolejne miesiące.
Zgłoszenie nie jest wiążące i nie zobowiązuje do wykonywania zadań każdego miesiąca, ale chciałabym mieć jakiś obraz.

Jest to już siódma (być może ostatnia) edycja spotkań z przysłowiami, ponieważ wcześniej były: 
2 edycje - Hafty i przysłowia,
3 edycje - Rękodzieło i przysłowia, 
1 edycja - Rękodzieło i przysłowia albo... - w zeszłym roku do zabawy dołączyły cytaty, stąd "albo".

Mam nadzieję, że chęć wspólnych blogowych spotkań przy okazji zabawy przeważy i okaże się na tyle silna, że podejmiecie kolejne wyzwania twórcze, których dostarczają słowa zawarte w cytatach i przysłowiach. 
Pamiętajmy o wzajemnym wsparciu w zabawie i naszym hobby.

Zasady poprzedniej edycji znacie - są TUTAJ i te zasady nie zmieniają się, jedynie zmienił się rok zabawy - 2024.

Proszę o dołączenie banerka zabawy do bocznej szpalty oraz dodawanie go wraz z linkiem do zadania miesiąca w swoim wpisie o wykonanej pracy. 

Oto pierwsze zadanie w tym roku - na STYCZEŃ

1. Przysłowie 
Spiesz się z wykonaniem rzeczy pilnych, by spokojnie zabrać się do rzeczy najpilniejszych. 

2. Cytat 
"Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego." - Theodore White

Przypomnę - z przysłowia bądź cytatu wystarczy wybrać jedno słowo i wykonać taką pracę, która będzie się z nim kojarzyć.

Życzę przyjemnej zabawy. :)
 
Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania.

Zaczynamy zabawę Rękodzieło i przysłowia albo...2 

Baner zabawy - nieco podobny do zeszłorocznego.


Motto zabawy, to: 
"Możesz robić wszystko, 
o ile masz pasję, motywację, 
koncentrację i wsparcie."
- Sabrina Bryan

Zatem kto ma ochotą niech przyłącza się do zabawy 
i robi wszystko, co mu pasja podpowiada,
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
i każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 1 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami. 


2. Motylek 

3. Czarna dama 




7. Mięta 

 
9. Ewa 

10. Barbara H 

11. Renata 

12. Antonina 


14. Ja Splocik 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

50 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i Wam również życzę samych dobrych chwil w tym Nowym 2024 roku. Co do zabawy to jestem chętna i gotowa😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Fajnie, że jesteś gotowa do zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ochotę na ciąg dalszy zabawy mam. Jeśli wena i czas pozwolą to będę brała udział w kolejnej odsłonie zabawy. Pozdrawiam. Dużo zdrowia i spokoju w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - cieszę się, że masz ochotę na ciąg dalszy. :)
      Życzę dużo czasu i weny. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ja jestem jak najbardziej na TAK. Nowy banerek już pobrałam, wisi na moim blogu , choć póki co na styczeń pustka w głowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - fajnie, że bawisz się dalej, a pustka zniknie do końca miesiąca. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. no to jest i moje praca zerknij tu https://iwanna59.blogspot.com/2024/01/rekodzieo-i-przysowia-styczen-2024.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Witaj w Nowym Roku :) Zgłaszam swoje chęci udziału, a co z tego wyjdzie dopiero się okaże. Pozdrawiam serdecznie - życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      Cieszę się, że masz chęć bawić się i życzę dużo zdrówka i motywacji. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. I ja się zgłaszam, choć mam zaległości jeszcze z zeszłego roku :/ Chcę nadrobić, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - super, że bawisz się dalej, a zaległości przy okazji, jeśli masz ochotę, ale nie musisz. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Witaj w Nowym Roku. Świetna zabawa. Spróbuję. Po 4 latach wracam do bloga. Mam nadzieję, że dam radę. Zgłaszam się. Splociku wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Jakże miło, że dołączasz do zabawy :)
      Ogromnie cieszę się, że wróciłaś do blogowania i życzę by nic nie przeszkadzało Ci realizować planów robótkowych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ha! A ja już mam pomysł, tylko wykonczyć haft (schnie podklejony filcem). No i pamiętać o banerkach i linkach 🙈🤭🤪 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - cieszę się, że masz ochotę bawić się dalej :)
      Na koniec roku rozkręciłaś się i myślę, że uda Ci się pobawić przez cały rok. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. też mam taką nadzieję :) Tymczasem podsyłam linka do posta:
      https://iglaprzezkanwe.blogspot.com/2024/01/choinka-2024-styczen-oraz-rekodzieo-i.html

      Usuń
    3. Jeanette - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. No i ja, banerek wisi .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - cieszę się, że bawisz się dalej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Splociku, jeśli tylko czas pozwoli spróbuje dalej bawić się u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - fajnie że masz ochotę na ciąg dalszy. :)
      Mam nadzieję, że nic nie przeszkodzi byś mogła w każdym miesiącu przedstawiać Twoje śliczne wytworki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Moja styczniowa interpretacja: https://haftipatchwork.blogspot.com/2024/01/rekodzieo-i-przysowia-albo2-styczen.html
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    3. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. A ja będę kibicować, podziwiać i zazdrościć fajnych umiejętności! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - kibicowanie jest bardzo wskazane, bo ma wielką siłę motywacji do działania.:)
      Dlatego będę cieszyć się wraz z Uczestniczkami Twoim kibicowaniem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę! Mi przy moim systemie pracy ciężko jest się w 100% na coś deklarować. Ale jak się uda coś zrobić, to chętnie zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      Będzie miło widzieć Twoje prace w galerii zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Splociku spełniania twórczych marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - super, że dołączasz do zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Nie wiem jak dodać banerek do bocznej szpalty. Staram się podawać linka we wpisach. Tutaj prace do przysłowia styczniowego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - jeśli chodzi o dodanie banera do zakładek, to nie jest trudne, jak spróbujesz, to sama to stwierdzisz.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Zapomniałam wstawić link . . .
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2024/01/w-pierwszej-odsonie-tegorocznej-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Tutaj moja praca:
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2024/01/kamieniczki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Moja praca na miesiąc styczeń, https://niesfornedruty.blogspot.com/2024/01/254rekodzieo-i-przyslowia-albo.html?m=1,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Moja praca :
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2024/01/531-bez-postanowien.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. Jeśli tylko zdrowie dopisze to z przyjemnością będę bawić się z Tobą, a tu moja praca styczniowa https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2024/01/kartkowanie-z-ula-i-choinka-2024.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  20. Moja interpretacja przysłowia styczniowego:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2024/01/rekodzieo-i-przysowia-albo2-crafts-and.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  21. Moja ilustracja przysłowia styczniowego:
    https://uantoniny.blogspot.com/2024/01/skrzat-styczniowy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  22. Splociku, tutaj jest moja interpretacja cytatu: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2024/01/rekodzieo-i-przysowia-albo-2-styczen.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń