niedziela, 10 stycznia 2021

Czas na podsumowanie zabawy 2020

Najwyższy czas podsumować miniony rok zabawy Rękodzieło i przysłowia
 
Gorąco i z całego serducha dziękuję 
wszystkim bawiącym się ze mną przez cały rok, 
a także przez krótszy czas, nawet jeden miesiąc.
 
Dziękuję też za kibicowanie i komentowanie, 
co jest ważne w każdej zabawie, chyba każdy to wie. :)
 
Zabawa trwała od 01 stycznia do 31 grudnia 2020 roku i polegała na interpretowaniu dowolnym rękodziełem jednego z podanych przysłów lub jego fragmentu.
Rozpoczęło ją 15 osób + ja, ale w międzyczasie 9 osób z różnych powodów przerwało całkowicie zabawę lub wykonało kilka zadań z przerwami.
Zatem zabawę ukończyło 7 osób z pełną pulą 12 zadań zabawy.
 
Niektóre osoby wybierały tylko jedno przysłowie do zinterpretowania, a niektóre w kilku zadaniach zinterpretowały dwa zaproponowane przysłowia.
 
Wyboru jednego przysłowia w każdym zadaniu, dokonały:
- Ewa 
- Renata
- Haft i Patchwork
 
Wyboru w każdym zadaniu jednego, a w kilku zadaniach obu przysłów, dokonały:
- Czarna dama 
- Anna Iwańska 
- Urszula97
 
Ja wykonałam interpretacje wszystkich przysłów, ale takie było moje założenie.
Natomiast zasady zabawy przewidywały dla uczestników wybór jednego, nie zabraniając wyboru obu przysłów w danym zadaniu. 
 
Każda bawiąca się wykonała przynajmniej jedno zadanie i jedną pracę.
Poszczególne uczestniczki zapisały na swoim koncie:
 
                              Stan na dzień 10.01.2021r.
1. El                           - 4 zadania - 4 prace 
2. Ewa                       - 12 zadań - 12 prac 
3. Mięta                     - 9 zadań - 11 prac
4. EviPassjonatka      - 8 zadań - 8 prac 
5. Czarna dama          - 12 zadań - 19 prac  
6. Primitive Moon      - 11 zadań - 11 prac
7. Elżusia                    - 1 zadanie - 1 praca 
8. Rosa                       - 2 zadania - 2 prace 
9. Anna Iwańska        - 12 zadań - 15 prac 
10. Urszula97            - 12 zadań - 14 prac
11. Renata                  - 12 zadań - 12 prac
12. Nina                     - 9 zadań - 12 prac 
13. Carpediem30        - 7 zadań - 8 prac
14. Haft i Patchwork   - 12 zadań - 12 prac
15. Irena                      - 3 zadania - 3 prace
16. Ja Splocik              - 12 zadań - 24 prace 
 
Kto zechce uzupełnić prace do brakujących zadań, może to zrobić, ale proszę koniecznie mnie o tym poinformować. 
Wówczas prace będą dopisane do odpowiednich moich wpisów, a w podsumowaniu dodane po znaku "+".
 
Ogółem bawiące się wykonały 198 prac, dlatego postanowiłam nie robić zestawienia wszystkich prac, bo te można oglądać klikając poszczególne linki na końcu wpisu.
Jednak nie mogę pozostawić podsumowania bez prezentacji prac, więc przedstawiam po jednej pracy każdej uczestniczki.
 
Wybór prac był trudny, bo wszystkie podobają mi się bardzo, ale musiałam...
W kolażu przedstawiam prace, które wydały mi się najciekawsze.
Prace (poczynając od lewego górnego rogu i każdego kolejnego rzędu od lewej) umieściłam według kolejności z powyższej listy.
 
 
Mam nadzieję, że zabawa dała Wam sporo radości przy interpretowaniu przysłów własnym rękodziełem, a mnie i kibicującym dała przyjemność w oglądaniu Waszych pięknych i różnorodnych prac.
W zabawie nie były przewidziane nagrody, ale zastrzegłam, że jeśli jakaś praca mnie zaskoczy, pomyślę o upominku.
Zatem myślę, myślę... :)
 
Brawo dla wszystkich Uczestniczek!
Jeszcze raz dziękuję Wam za wspólną zabawę. :)
 

TUTAJ - podałam zasady zabawy.
 
Poniżej są linki do wszystkich zadań.
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 8 - sierpniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 9 - wrześniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 10 - październikowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 11 - listopadowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 12 - grudniowe i efekty prac. 
 
Zapraszam do kolejnej edycji zabawy - Rękodzieło i przysłowia 2
 

Zapraszam też do nowej zabawy - Kalendarz adwentowy 2021. 
 

 

26 komentarzy:

  1. Piękne zestawienie:)
    Splociku ja zrobiłam prace do 9 zadań.Nie zrobiłam 7,8 i 12 pracy i bardzo mnie to martwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Bardzo dobrze, że sprawdzacie moje podsumowanie, bo mogła zdarzyć się pomyłka.
      Nie mówię, że jestem nieomylna.
      Jednak w Twoim przypadku nie było informacji o publikacji postu także do zadania 4 i nie ma tam w zestawieniu Twojej fotki.
      Byłam u Ciebie i w etykiecie dotyczącej tej zabawy też nie ma wpisu z tym zadaniem.
      Może publikowałaś je z opóźnieniem i zapomniałaś podać mi w komentarzu informację odpowiednią.
      Mam nadzieję, że sprawdzisz u siebie i sprawa wyjaśni się.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Masz rację, ja się pomyliłam .Nie dałam wcale etykietki, że post w kwietniu dotyczy również i twojej zabawy. Jest tutaj
      https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2020/04/283-4-praca-z-12.html

      Przepraszam za zamieszanie :)

      Usuń
    3. Mięto - nie ma sprawy. :)
      Każdemu może zdarzyć się pomyłka.
      Najważniejsze, by nie pozostawiać sytuacji bez wyjaśnienia.
      Dodałam Twój link i fotkę do kwietniowego zadania, a w podsumowaniu naniosłam poprawkę.
      Dziękuję Ci za wspólną zabawę i życzę, abyś w tym roku nie miała sytuacji poślizgowych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo dziekuję za zorganizowanie zabawy, dzięki niej mobilizowalam sie by powstały upominki na każdą zabawę, a Tobie dziękuję za wyrozumiałość, organizację i przygotowanie tego pracochłonne to zestawienia :)😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - Cieszę się, że moja zabawa zmobilizowała Cię do działania. :)
      Bardzo dziękuję za wspólną zabawę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Jak ja lubię akie podsumowania. Wiem ile one pracy kosztują ale ogląda się je rewelacyjnie. Wielkie brawa dla Ciebie za prowadzenie zabawy i wszystkich uczestniczek za wykonane prace.
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - podsumowania są pracochłonne, ale dają obraz efektów zabawy, które w całej zabawie są najważniejsze, obok samego bawienia się. :)
      Dziękuję za wspólną zabawę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Wiekie brawa na stojąco dla Wszystkich Uczestniczek!
    Jesteście WSPANUAŁE!!!
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - to w imieniu wszystkich Uczestniczek bardzo, bardzo dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za przyjemną, motywujacą do pracy zabawę, czasami trudno było ugryźć przysłowie ale jakoś poszło.Cieszę się że zabawa znów jest i biorę w niej udział.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - zabawy są albo proste albo wymagające i każda ma jakąś dozę trudności.
      Wiem, że przysłowia nie są łatwe do interpretacji szydełkiem bądź na drutach, ale Ty radziłaś sobie świetnie. Brawo!
      Dziękuję za wspólną zabawę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękne podsumowanie, faktycznie powstało wiele ciekawych i oryginalnych prac.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Prac powstało dużo i bardzo zróżnicowane, co dawało przyjemność w oglądaniu tychże prac i czytaniu o ich powstawaniu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Fajnie było, :) ale przynajmniej dla mnie na razie się skończyło. Rok długi, całe 12 m-cy więc....... czas pokaże. Może w II-ej połowie roku się na coś załapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - a no fajnie było i szkoda, że tak się porobiło u Ciebie.
      Mam jednak nadzieję, że w późniejszym czasie kilka prac w Twoim wykonaniu powstanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Brawo dziewczyny. Ogromnie dużo prac powstało. I jakie różnorodne. Pozdrawiam i będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęta igiełko - dziękuję w imieniu Dziewczyn. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jak miło ogląda się takie podsumowania :)
    To także znak naszych związków z ludźmi poprzez zabawę - chyba szczególnie ważnych w tych okropnych czasach.
    Ja nie zrobiłam podsumowania, bo (jak napisałam u siebie na blogu) mam nadzieję na uzupełnienie niektórych miesięcy.
    Nie brałabym pod uwagę takiego nadrabiania, gdyby nie to, że mam zaczętych kilka prac do konkretnych przysłów, więc... nie wypada ich tak porzucić.
    A styczniowa "się robi".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - zgadzam się z Tobą, że to takie związki zabawowe.
      Później jest różnie, jedne utrzymują się, inne zanikają.
      Nadrobić zawsze możesz, tylko proszę zostaw mi informację w komentarzu pod danym zadaniem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. To jasne, że trzeba wpisać link w komentarzach do konkretnego miesiąca.
      Oby tylko było co wpisać :)

      Usuń
    3. El - przypomnieć nie zaszkodzi, bo czasami zdarzało się zapominanie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Świetne podsumowanie zrobiłaś:)
    A Twoja nowa zabawa jest bardzo ciekawa. Szkoda, że u mnie tak mało czasu na przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Jeśli tylko coś Ci przypasuje, to możesz dołączyć do zabawy.
      Nie ma wymogu wykonania wszystkich zadań.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. U mnie było od początku takie założenie jedno przysłowie, jedna praca, niestety zupełnie nie wyrobiłabym się z dwoma. Dziękuje za rok wspólnej zabawy, nie będę ukrywać, że przysłowia niejednokrotnie mnie zaskakiwały i były mi nie znane:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję za wspólną zabawę przez rok cały i mam nadzieję, że w tym roku też będziesz dobrze bawić się poznając nowe przysłowia. :)
      Z którymi nie wyrobiłaś się?
      Przecież zgłosiłaś wszystkie zadania.
      Ja w tym roku zakładam 1x1, bo mam zamiar robić coś innego niż tylko bawić się.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń