wtorek, 5 stycznia 2021

I to była ogromna niespodzianka

Przed Świętami, zupełnie, ale to zupełnie niespodziewanie, zapukał do moich drzwi kurier z przesyłką. 
Niczego nie zamawiałam i żadnej przesyłki nie oczekiwałam. 
Zatem, przed odebraniem przesyłki, dokładnie sprawdziłam od kogo ona przyleciała.
Gdy upewniłam się, że to znajomy adres nadawcy (Reni), przesyłkę przyjęłam, ale długą chwilę trwałam w szoku, zanim zabrałam się za jej rozpakowanie.
 
Po rozpakowaniu, oczom moim ukazało się to, co widać na ogólnej fotce - różności i rozmaitości, że o słodkościach nie wspomnę. :)
 

Na ogólnej fotce są słodkości i dwa kolory kanwy, których nie ma na fotkach indywidualnych.
 
Renia uważa, że jest niekartkowa, ale ta kartka dokładnie temu przeczy.
Super kartka i wspaniale skomponowana. :)

 
Sporo przydasiów znalazło się w paczce.
 



 
Te bombki urzekły mnie już w czasie publikacji przez Renię wpisu o zadaniu w zabawie "Rękodzieło i przysłowia".

Bombki znalazły miejsce przy dzwonku z papierowej wikliny i przez całe Święta były wprost przed oczami. 
Mogłam więc nacieszyć nimi moje oczy. :)

Reniu, z całego serca dziękuję Ci za tę mega niespodziankę i tyle różności. :)
Dziękuję za życzenia wpisane wewnątrz kartki. :)
Bombki są cudne, przydasie będą wykorzystane, gdy przyjdzie ich czas.
 
I jeszcze jedna niespodzianka dotarła do mnie przed Świętami. 
To dwie kartki od Urszuli97.
Jedna świąteczna 
 
 
i jedna awansem na styczniowe urodziny.
 

Ogłaszałam wszem i wobec, że w tym roku nie wysyłamy kartek, to Urszula wyjaśniła mi później, że to tak wyszło jej... z rozpędu. :)
Urszulo bardzo dziękuje za kartki, za pamięć i za życzenia.
 
Wszystkim jeszcze raz dziękuję za życzenia, które dotarły i jeszcze docierają do mnie innymi drogami niż tradycyjnie.

18 komentarzy:

  1. Wow, paka od Reni cudowna, taki bombki to rarytas, Renia to utalentowana osoba, gratuluję.Pozdrawiam.Tak wyszło że 😙❤❤❤🎂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - tak, Renia ma talent :)
      Do niespodzianek też. :)
      Jeszcze raz dziękuję Ci za kartki i życzenia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Niespodzianka pierwsza klasa! Cała masa piękności i przydatnych rzeczy dla rękodzielnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - to prawda, niespodzianka i jej zawartość jest super. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. No tak też bym była s=bardzo zaskoczona taką przesyłką. Renia obdarowała Cię cudnie . Jej prezenty są niesamowite. Widać musiałaś być bardzo grzeczna :-)
    Gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - każda niespodzianka zaskakuje, ale tej się absolutnie niespodziewałam. Widać Renia uznała, że byłam grzeczna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. A ja dziękuje za wspólną zabawę;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku oby był pełny radości, uśmiechu i zdrowia:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - ja dziękuję dwukrotnie. :)
      Raz za wspaniałą zabawę przez cały rok, motywującą do działania, a dwa za bogatą niespodziankę. :)
      Niech Tobie ten rok przyniesie zdrowie spokój i radość. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Evi - niespodzianki zawsze cieszą i wcale nie muszą być bogate, bo dane z sercem mają najwyższą wartość.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Takie niespodzianki cieszą ogromnie. I ja się ciesze Twoją radością, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Takie niespodziewane szczęście, to sama radość. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. To była prawdziwa niespodzianka,co daje dużą dawkę zaskoczenia i radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - niespodziewany upominek, to ogromna dawka radości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Każda niespodzianka, która zaskakuje pozytywnie, sprawia radość i cieszy. Daje poczucie świadomości,ze ktoś o nas myślał. Splociku jestem pewna,że wszystkie przydasie efektywnie wykorzystasz, a słodkości spalisz na spacerkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - sama wiesz, jak działają niespodzianki, zwłaszcza te pozytywne. :)
      Postaram się znaleźć przydasiom odpowiednie miejsce, chociaż kanwa 20, to trochę dla mnie da drobna.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. A ja lubię na takiej haftować, tylko nie wiem jak długo będę mogła :)

      Usuń
    3. Ninko - haftowałam może dwa razy na tak drobnej kanwie i nie było całkiem źle, ale oczy mi się męczyły.
      Nie mówię, że nie wykorzystam ich, ale raczej rzadko po nie sięgnę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń