piątek, 22 stycznia 2021

Choinka 2021 w styczniu

Dziś przedstawiam pozostałe dwie choineczki, o których pisałam (TUTAJ) przy okazji przedstawiania kartek wykonanych według określonych mapek.

Te choineczki nie zostały pomniejszone, bo skrawki kanwy były ciut większe i hafciki zmieściły się w całości.
Pierwotnie miałam wyszyć jeszcze śnieżynki i zrobić zawieszki dwustronne, ale wówczas byłyby kwadratowe albo okrągłe.
Zastanawiając się nad tym, wyszyłam kilka śnieżynek, ale doszłam do wniosku, że one posłużą mi w późniejszym czasie do innego pomysłu.
Natomiast zawieszki wykonałam w takim oto kształcie.
 
Najpierw sama jedna.
 
 
I obie - widać, jak różnie rozłożyła się cieniowania nitka w każdej z choineczek. 

 
Zawieszki lecą do zabawy u Xgalaktyki, u której bawię się już czwarty rok. 


*****
I jeszcze jedno.
W zabawie Choinka 2020 zostałam jedną z wielu wyróżnionych przez Xgalaktykę takim banerkiem.
 

Xgalaktyko - bardzo dziękuję za to wyróżnienie, to bardzo miłe. :)

28 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia:))
    Bardzo, bardzo mi się podobają Twoje choineczki-zawieszki; super pomysł z tym połączeniem haftu i filcu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moteczku - dziękuję :)
      To już nie pierwsze zawieszki łączące haft z filcem, ale pierwsze w tym kształcie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Super Ci wyszły te zawieszki. Hafcik jak widać extra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Hafcik jest prosty i przyjemnie szybko powstaje.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Eleganckie zawieszki, choinki wspaniałe się prezentują, gratulacje za wyróżnienie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne choinki i bardzo ładne zawieszki - przywołują wspomnienia choinki, która już zniknęła z naszego domu...
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Moja choinka też już zniknęła.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fajne te choineczki, fajnie wszystko równiutko przyszyłaś, mnie takie rzeczy zawsze sprawiają problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Przy zszywaniu nie wolno się spieszyć. :)
      Tobie wychodzą wspaniale inne rzeczy, których ja bym się nie podjęła.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczne zawieszki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie wyróżnienia:)a zawieszki zachwycają nie tylko haftami, ale również ich zastosowaniem:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Splociku, masz kolejne piękne zawieszki choinkowe:) Haft cieniowaną muliną wygląda zjawiskowo, a ja jeszcze nigdy nie próbowałam takich haftów.
    Gratuluję pięknego banerka i cieszę się, że kolejny roczek bawimy się u Kasi:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Cieniowana mulina ma to do siebie, że nigdy nie wiadomo czym nas zaskoczy.
      Mnie także cieszy ta zabawa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Bardzo podobają mi się te choineczki, a cieniowana mulina dodała im uroku:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze te choineczki, Splociku.
    Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zawieszki, świetne są w takiej formie dostosowanej do haftu :-) Dzięki temu zachwycają oryginalnością :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zawieszki w oryginalny kształcie, jeszcze takich nie widziałam😍 Super!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraino pasji - - dziękuję :)
      To już teraz widzisz. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Splociku...to ja bardzo dziękuję za Twoją obecność i wszystkie piękne prace, które stworzyłaś do choinkowej zabawy. Cieszę się, że ponownie będę cię gościć w zabawie
    i naszej pięknej galerii:)
    Choineczki bardzo pomysłowe, ogromnie mi się podoba jak wkomponowałaś w nie hafcik :)
    Pozdrawiam Cię słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Już pisałam, że cieszę się na ciąg dalszy Twojej zabawy, bo motywuje do systematycznego robienia drobiazgów świątecznych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń