środa, 10 stycznia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo... - podsumowanie roku 2023

Czas na podsumowanie (będzie krótko) ubiegłorocznej edycji zabawy Rękodzieło i przysłowia albo... 

Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim Uczestniczkom zabawy bez względy na to w ilu miesiącach bawiły się z nami.
Dziękuję też komentującym, bo wiadomo jak motywująco działają komentarze. 


W tej edycji do przysłów dołączyły cytaty, by była możliwość większego wyboru słów do interpretacji rękodziełem, stąd w nazwie zabawy pojawiło się "albo".
Przez ten rok powstało sporo pięknych, inspirujących prac w oparciu o wybrane słowa z przedstawianych przysłów i cytatów.
Wasze prace podobały się nie tylko mnie, ale także oglądającym galerie, co ma odzwierciedlenie w komentarzach.

Mam nadzieję, że zabawa dostarczyła Wam sporą dawkę radości w rękodzielniczym interpretowaniu wybranych słów.
Ja bawiłam się dobrze w Waszym towarzystwie, wyszukując przysłowia i cytaty na każdy miesiąc wykonując również zadania z nimi związane.  
Szkoda, że nie wszystkim dane było bawić się we wszystkich miesiącach, ale życie często weryfikuje nasze plany i zamierzenia. 
Mam nadzieję, że w tegorocznej edycji będziecie mogły bez przeszkód bawić się ku radości moich oczu i oczu odwiedzających Wasze blogi oraz oglądających comiesięczne galerie Waszych prac w tym miejscu.
 
Trochę podsumowania w liczbach.
Zbiory wykonanych prac, przygotowane przez bawiące się, można obejrzeć w Ich blogach.
W zabawie udział wzięło 19 osób łącznie ze mną. 
- 7 osób bawiło się w 12 miesiącach,
- 2 osoby bawiły się w 11 miesiącach, 
- 1 osoba bawiła się w 8 miesiącach, 
- 1 osoba bawiła się w 7 miesiącach, 
- 1 osoba bawiła się w 6 miesiącach, 
- 1 osoba bawiła się w 3 miesiącach, 
- 2 osoby bawiły się w 2 miesiącach, 
- 4 osoby bawiły się w 1 miesiącu.

Przygotowałam zestawienie wybranych prac osób, które bawiły się przez 11 i 12 miesięcy.


Zestawienia prac wykonanych w trakcie zabawy można zobaczyć w blogach bawiących się:
- Motylek 
- Renata 
- Ja Splocik

Spojrzenie na cały rok zabawy - o zasadach napisałam TUTAJ

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 8 - sierpniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 9 - wrześniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 10 - październikowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 11 - listopadowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 12 - grudniowe i efekty prac. 

Przez cały rok przyświecało nam motto zabawy: 

Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić",
nie powinien przeszkadzać temu, który to robi.

*****

Za cały rok 
wspaniałego interpretowania słów rękodziełem 
należy się Wam medal, 
którym częstujcie się. :) 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

16 komentarzy:

  1. Pięknie, jednak nas trochę było a potem ubyło, Prace rozmaite, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - trochę nas było, ale nie wszystkim było dane bawić się przez cały rok, szkoda.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Podziwiam piękne prace wszystkich utalentowanych uczestniczek zabawy, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - ja też podziwiam :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne podsumowanie. Gratuluję wszystkim uczestniczkom wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję w imieniu swoim i Uczestniczek. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Imponujące, brawo dla wszystkich uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - podzielam Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Co tu dużo pisać- super zabawa 😉 Dzięki za kontynuację i zeszły rok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja pięknie dziękuję za zorganizowanie i prowadzenie zabawy. To była sama przyjemność wymyślać i interpretować Twoje przysłowia i cytaty rękodziełem. Dziękuję tez za umieszczenie mojej pracy w kolażu który jest podsumowaniem całej zabawy w 2023 roku Banerek nagroda już pobrany. Mam nadzieję że w roku 2024 będzie nas też się bawić tak dużo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - cieszę się, że zabawa sprawiła Ci radość. :)
      Pracę umieściłam, bo byłaś jedną z osób, które wykonały wszystkie zadania.
      Fajnie, że bawisz się dalej i mam nadzieję, że również w tym roku będzie dla Ciebie przyjemna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Dziękuję Splociku za twą pracę. Za wspaniałe, mało znane wynajdywanie przysłów i cytatów.
    Ja mam zaległości :( Niestety nie zawsze miałam dobry czas...Jednak tyle ile się udało zrobić, sprawiło mi frajdę. Więc w tym roku też będę próbowała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - miło mi, z Wami bawić się. :)
      Wiem, jak to życie potrafi weryfikować nasze zamiary.
      Nie musisz uzupełniać tamtych miesięcy, chyba, że bardzo chcesz, ale lepiej baw się na bieżąco..
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Splociku kochany, dziękuje za prowadzenie zabawy, motywację i wyszukiwanie wszystkich przysłów które nie znałam:) dla mnie to była czysta przyjemność:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - sama przyjemność wyszukiwać przysłowia i cytaty dla Was i patrzeć jak je interpretujecie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń