czwartek, 1 czerwca 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... - czerwiec

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania. 

Nie korzystam z linkowania do żabek, dlatego wskazuję miejsce, w którym oczekuję informacji w komentarzu o publikacji wpisu z wykonaną pracą, a miejsce to łatwo znaleźć nawet na koniec miesiąca, ponieważ jest z lewej strony poniżej banera zabawy albo w etykiecie z nazwą zabawy.

Jak ten czas zleciał...
Wydaje się, że przed chwilą zaczynało się pierwsze zadanie, a już mamy szóste i półmetek tegorocznej zabawy.
Mam nadzieję, że jeszcze nie znudziłyście się zabawą? :)

Z okazji Dnia Dziecka życzę
 wszystkim Dzieciom małym i dużym,
radości i słoneczka.

Na CZERWIEC przygotowałam dwa przysłowia: 

1. Kompromis to sztuka dzielenia ciasta tak, aby każdy myślał, że dostał największy kawałek.
2. Wszyscy żyjemy pod tym samym niebem, ale horyzonty u różnych ludzi są różne.

Życzę przyjemnej zabawy. :) 

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo... trwa :) 


O zasadach napisałam TUTAJ

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 

Motto zabawy, to: 

Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić",
nie powinien przeszkadzać temu, który to robi.

Zatem przyłącz się do zabawy 
i rób to, co dla innych wydaje się niemożliwe, 
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
a każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 6 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.  


2. Haft i Patchwork 

3. Motylek 

4. Renata 




8. Mięta 


10. Ja Splocik 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. No ciekawe , wszakże nie próżnowałam ostatnimi czasy i myślę że wstrzelę się z tym udziergiem w któreś z przysłów.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - wiem, że Ty nigdy nie próżnujesz, a co wykonasz, zawsze dopasujesz do zadania. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. No fakt kiedy to zleciało . Chyba już wiem co zrobię :-)
    Fajne przysłowia zadałaś na czerwiec i jakże prawdziwie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - czas ucieka, choć nikt go nie goni, taka prawda. :)
      Fajnie, że udało mi się trafić z przysłowiami, choć sama jeszcze nie mam pomysłu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Hejka ! Tu znajdziesz moje prace https://iwanna59.blogspot.com/2023/06/dwie-zabawy-u-splocika.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Mimo, że w tej zabawie nie uczestniczę lubię zaglądać żeby poczytać wyszukane przysłowia.
    Ja to jak ten człowiek, może mówię że nie da się zrobić czegoś do zabawy. Ale nie przeszkadzam innym :)))) pozdrawiam gorąco Splociku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - szkoda, że nie uczestniczysz, ale wiem, nie można mieć wszystkiego. :)
      Fajnie, że kibicujesz i komentujesz, to jest bardzo ważne i motywujące. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Jak na razie po przeczytaniu przysłów nic mi do głowy nie przychodzi, ale coś się wymyśli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Pathwork - czasami trzeba kilka razy przeczytać, by coś wyłowić. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Podobają mi się ogromnie przysłowia , które wybrałaś . Może w tym miesiącu uda mi się coś stworzyć pasującego do jednego z nich 🤞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdusio - dziękuję :)
      Czekam więc na to coś. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. W coś się chyba dopasuje😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - czekam na to dopasowanie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Oto moja praca na miesiąc czerwiec.https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/06/223rekodzieo-i-przysowia-albo.html?m=0 .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Moja czerwcowa interpretacja : https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/06/rekodzieo-przysowia-i-czerwiec.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję w imieniu swoim i Uczestniczek :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Jeszcze czerwiec, zdążyłam więc!
    Zgłaszam kartki:
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2023/06/kartki-dwie.html

    Pozdrawiam serdecznie i idę dalej sobie chorować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Dużo zdrówka życzę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Moja interpretacja:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/06/kwiat-broszka.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Moja praca ilustrująca czerwcowe przysłowie: https://uantoniny.blogspot.com/2023/06/poduszka.html.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. I ja na samym końcu.
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/06/511-taki-sobie-serniczek.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Splociku, tutaj jest moja interpretacja przysłowia: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2023/06/rekodzieo-i-przysowia-albo-czerwiec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń