sobota, 24 czerwca 2023

Kolorowe biscorniaczki - czerwiec

Dzisiaj u mnie słonecznie z chmurkami i przyjemnie ciepło, nie upalnie.
Po dwóch dniach z opadami, działka podlana, że miło.
Jedynie niektóre gałązki róż połamały się pod ciężarem deszczu, ale już poucinałam je oraz pousuwałam przekwitnięte kwiaty i róże cieszą oczy, zapachem cieszą nosy. 

Czerwcowy temat w zabawie Kolorowe biscorniaczki związany jest z dziećmi i wszystkim co się z nimi kojarzy. 
Wykonałam zatem igielnik z motywem z pięknej bajki/baśni, ale zapomniałam zrobić fotki przed zszyciem. 
W związku z tym, że była możliwość pobytu w ogródku, najpierw sesja w otoczeniu pięknie pachnących róż.



Czy to igielnik taki mały czy czerwona róża taka duża... :)
Poduszeczka mieści się w okręgu o średnicy 7 cm.



Ciąg dalszy sesji na biurku.
Na stronie głównej pojawił się piękny powóz. 


A na stronie drugiej widnieją inne motywy z tej bajki... 

Jest uboga sukieneczka z zacerowaną dziurą...


Jest miotła do sprzątania izby...


Jest diadem... 


I jest pantofelek.


Na środku jest gwiazdka z różdżki Dobrej Wróżki.

Czy już wiecie o jaką bajkę/baśń chodzi?

Igielnik posyłam do zabawy u Marioli.  


Ponieważ jest to ostatnie spotkanie w rocznej zabawie, przedstawiam wszystkie igielniki, które powstały w ramach tej zabawy.


Zabawa była fantastyczna, Uczestniczki wykonały piękne igielniki, a ja bawiłam się świetnie w sympatycznym gronie. 
Dziękuję Mariolu za zorganizowanie i prowadzenie zabawy. :)

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. Wow, piękna.A bajka to Kopciuszek ?.Na działce pracowita byłaś.U nas też deszcze a dzisiaj wręcz chłodno.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Dobrze znasz tę baśń, ale chyba większość ją zna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Cudowne są Twoje wszystkie igielniki. Prawdziwe dzieło sztuki, wykonywane z pomysłem i w sumie bardzo interesująca realizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, naprawdę super motyw wybrałaś, a raczej bajkę i pięknie to wyhaftowałaś. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Kopciuszkowy igielniczek. I piękna cała kolekcja Twoich poduszeczek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny biscorniaczek, Kopciuszek ma piękną karocę, diadem i pantofelek. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      To dzięki tobie powstały te igielniczki.
      Dziękuję za zabawę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Podziwiam całą kolekcję , ale i każdy z osobna- są piękne:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny igielnik!. Wyszyte bajkowe motywy dodają mu uroku. A bajka to Kopciuszek. Chyba się nie pomyliłam ( tak dawno wyrosłam z bajek ). Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko - dziękuję :)
      Nigdy nie jest za późno wrócić (na chwilę) do bajek. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Super sympatyczny. Warto by tak całą serię bajkową zrobić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      To chyba trzeba byłoby wybrać te bajki, bo wszystkich raczej nie da się zamknąć w poduszeczkach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Oczywiście, że to Kopciuszek :). Przepiękny igielniczek, najpiękniejszy jaki widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne Twoje igielniki wszystkie a najważniejsze w tym wszystkim że się dobrze bawiłaś wyszywając je.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Fakt, bawiłam się świetnie i pewnie nie tylko ja. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Kopciuszek !!!
    Ojej już skończyłyście?! A ja tak lubiłam oglądać te Wasze poduszeczki i marzyć że kiedyś też piękna wyhaftuje 😀 super Splociku, gratuluję kompletu 12 biskorniaczków !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Może będziesz oglądać inne rzeczy... :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Kolejny cudny igielniczek. Szczerze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń