sobota, 10 czerwca 2023

Choinka 2023 - czerwiec

Do zabawy Choinka 2023 wykonuję zakładki.
Mając taki plan, mogę wykonywać je z lekkim wyprzedzeniem, dlatego zwykle jestem gotowa już na początku miesiąca. 

Dawno temu wpadły mi w oko fajne wzory - taki mały komplet na 5 zakładek.
Wzory wydrukowane, wrzucone do segregatora czekały na swój czas i ten czas właśnie nadszedł.
Wyszyłam pierwszą zakładkę i gdyby nie inne prace, to pewnie zaczęłabym haftować następną. 
   


Zakładkę posyłam do zabawy u Xgalaktyki


Takie półroczne zestawienie zakładek wykonanych od początku zabawy.

Strona główna zakładek.
Widać, że długości zakładek są różne i właściwie zależne od wzoru.
Jedynie wzór niebieskich bombek i śnieżynek pomniejszyłam o jeden motyw, bo zakładki wyszłyby dłuższe niż ta najdłuższa z prawej strony.
 

Napisy powiązane są ze stroną główną i z okresem świątecznym.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

32 komentarze:

  1. Kolejna piękna zakładka do kolekcji. Bardzo podobają mi się te napisy z tyłu zakładek.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne te zakładki. Ta z tego wpisu podoba mi się, bo taka mniej typowa się wydaje. Ale cały komplet imponujący. I w sumie każda ma to "coś". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Tak, ten komplet różni się od innych, dlatego wpadł mi kiedyś w oko, tylko żałuję, że leżał tak długo.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ojeju ! Ojeju ! Padam na kolana ! Tak działa na mnie haft. Twoje zakładki są przeurocze !!! Tak precyzyjnie wykonane i dwustronne ! Cuda !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulo - dziękuję :)
      Ależ mnie rozczuliłaś, mam łezkę w oku. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Kolejna slicznotka do kolekcji.Kazda zakładka przecież do innej książki, nie ma to znaczenia.Piekna galeria się tworzy.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Raz tylko wykonałam kilkanaście zakładek jednakowych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ja w innej zabawie haftuję zakładki, ale moim sposobem czyli jednostronne , wyjątek stanowi jedna zgapiona u Ciebie z napisem. Twoje mi się wszystkie podobają , choć moim faworytem są te niebieskie bombki. Fajne te napisy wymyślasz. Jak dla mnie super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja też w tamtej zabawie wyszywam zakładki o Twoje też mi się podobają.
      Napisy, to luźne myśli przychodzące podczas haftowania.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Kolejna świetna zakładka :) bardzo podobają mi się obie strony:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Tak mi wyszło, że lubię jak zakładki są dwustronne. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Super Ci idzie Splociku. Piękne zakładki i pokaźna kolekcja się szykuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje zakładki, splociku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, kiedyś też wpadła mi w ręce ta seria, ale ja jakoś za robieniem zakładek nie przepadam, to też nie zapisywałam. A Twoje zakładeczki są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Savage - dziękuję :)
      Może czas zacząć lubić wykonywać zakładki?
      Fajnie się je wyszywa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Prześliczne 🤩 Póki co wzory mam w teczce, ale chyba wkrótce też trafią do segregatora. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      A może zanim do segregatora, to zacznij z nich korzystać? :)
      Widzisz, jak trafią do segregatora, to mogą tam długo poleżeć. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ależ korzystam :) patrz zmęczony Mikołaj. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Jeanette - byłam i widziałam :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Świetny miałaś pomysł by robić zakładki.
    A gdybym tak od Ciebie odgapiła? Mam zawsze problem co dać na Mikołaja koleżankom z sekcji rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Odgapiaj dowoli i uraduj koleżanki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Hehe ekstra kolekcja powstaje.... bardzo fajny pomysł Splociku....

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale kolekcja zakładek powstaje - wspaniale, że potrafisz tak trzymać się swoich planów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Bywam konsekwentna. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Kolejna piękna zakładka!
    Masz już naprawdę bardzo imponującą
    kolekcję Splociku. Brawo :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Kolekcja powstaje dzięki Twojej zabawie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. TE zakładeczki są mega. Pomysł trafiony.

    OdpowiedzUsuń