poniedziałek, 5 czerwca 2023

Małe Dekoracje - galeria majowa

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o Waszych dekoracjach wykonanych na miesiąc Czerwiec i dotyczących tego miesiąca. 

Nie korzystam z linkowania do żabek, dlatego wskazuję miejsce, w którym oczekuję informacji w komentarzu o publikacji wpisu z wykonaną pracą, a miejsce to łatwo znaleźć nawet na koniec miesiąca, ponieważ jest z lewej strony poniżej banera zabawy albo w etykiecie z nazwą zabawy.
 
Nadszedł czas (jak każdego 5 dnia miesiąca) na podsumowanie majowych prac, wykonanych w ramach zabawy Małe Dekoracje.  

Przyjemnie ogląda się Wasze zróżnicowane prace zebrane w jednym miejscu.
Każda praca cieszy i każda jest inspiracją dla innych.
Ciekawa jestem, co przygotujecie w tym miesiącu. 

Dziękuję za wspólną zabawę w maju i zapraszam do oglądania prac z poprzedniego miesiąca. 

Motto zabawy:
"Kreatywność jest zaraźliwa. Zarażaj nią." - Albert Einstein

Małe Dekoracje - Galeria Maj






6.  Bogusława 



8. Nina 


9. Ja Splocik

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

28 komentarzy:

  1. Piękne rozmaitości.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - zgadzam się z Tobą :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. O, większość prac widziałam na blogach, jednak dwie jakoś przegapiłam. Świetna galeria prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - też tak uważam. :)
      Czasami można coś przeoczyć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. W maju powstały ładne, różnorodne prace - drobiazgi cieszące oczy i miejsca, gdzie były przeznaczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - masz rację. :)
      Najbardziej podoba mi się, gdy pokazany jest sposób wykorzystania dekoracji.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne prace, a szczególnie krzyż przykuł moją uwagę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - podzielam Twoje zdanie. :)
      Krzyżyki były dla mnie zaskoczeniem, właściwie sposób ich wykonania z klamerek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne dekoracje, podziwiam talent i kreatywność autorek.
    Pozdrawiam, Splociku
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - jestem tego samego zdania. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Zgłaszam moją czerwcową dekorację : https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/06/misiaczek-w-pizamie.html
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Moja praca czerwcowa: http://uantoniny.blogspot.com/2023/06/szydekowe-torebki.html
    Nie są to torebki zrobione szydełkiem, tylko ozdóbki do toreb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Podziwiam te piekne prace!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - ja też podziwiam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękne prace i jakie różnorodne, choć więcej szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - widać, że więcej z nas szydełkuje :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Moja praca na miesiąc czerwiec, https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/06/225dwie-zabawy.html?m=1, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. No popatrz a mnie się wydawało że pisałam tu komentarz , nie ma to jak skleroza, piękna prace powstały w maju. Króluje makrama i szydełko, Dziękuję za zorganizowanie i prowadzenie zabawy, a moje czerwcowe wypociny znajdziesz Tu https://iwanna59.blogspot.com/2023/06/dwie-zabawy-u-splocika.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - w spamie nic nie było, więc albo wydawało Ci się albo komentarz poleciał w przestrzeń nieznaną. :)
      Dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Moja czerwcowa praca http://gosiazoltek.blogspot.com/2023/06/mae-dekoracje-czerwiec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Moje czerwcowe prace: https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/06/serwetki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń