czwartek, 8 czerwca 2023

Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024 - czerwiec

Na kolejny miesiąc, do dwóch zabaw wielkanocnych wykonałam dwie kartki - tak z rozpędu.
Zabawy, o których mowa, to Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024

Nie są to kartki z haftem, który lubię umieszczać na kartkach, ale obiecuję, że będą jeszcze kartki z haftami.
Teraz mam sporo prac zaległych przez moją nieruchomość, zielska pełno, przekwitnięte i suche kwiaty do usunięcia, oj sporo tego.






Jeszcze kolaż i kartki posyłam do zabaw:




Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Urocze, jajka wyglądają jak 3 D.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki stworzyłaś, splociku :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się obie karteczki, Splociku.
    Serdeczności
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te kartki, ta z zajączkiem i wianuszkiem jajek jest moją faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te Twoje kartki wielkanocne, Nikt nie mówił że muszę być wszystkie z haftem i tak pójdą w świat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Katarzyna zezwoliła na wszelkie rękodzieło, a więc i różne techniki stosowane w wykonaniu kartek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Splociku, ale zrobiłaś i to najważniejsze. Ja w tym miesiącu nawet papierków nie wyciągnę:( śliczne kartki ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Muszę zmobilizować się do wykonywania kartek na BN, bo pół roku minęło, a ja jeszcze żadnej nie zrobiłam, a w tym temacie mam ogromny deficyt.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Twoje kartki bez haftu są również piękne, więc dobrze, że tworzysz i takie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-lenko - dziękuję :)
      Trochę takich jeszcze powstanie, ale i z haftem też trochę będzie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Śliczne prace! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. No i fajne karteczki - nie zawsze muszą być z haftem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Ale lubię robić te z haftem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń