piątek, 30 czerwca 2023

Motyw - widok z budynkiem

W zabawie Motyw x 10, Ela zadała zadanie, by wykorzystać w swojej pracy widok z budynkiem.

 

Domków ci u mnie dostatek, ponieważ mam sporo wzorów z poprzedniego roku (jeszcze nie wykorzystanych), gdy wykonywałam zawieszki z domkami, ale chciałam zrobić coś innego.

Z napotkanego rysunku z różnymi domkami, wygenerowałam dwa wielopiętrowe i po małym "przebudowaniu" zestawiłam je obok siebie - w oryginale przedzielone były innymi budynkami.

Powstała kolejna zakładka, w której tym razem postawiłam na kolor czarny rysunku na taśmie z czerwonym obrzeżem.
Dodałam do niej czerwony ogonek.


I oczywiście moja złota myśl, kojarząca się z widokiem.


Jeszcze spojrzenie na zakładkę na tle biurka.



Fotka z widokiem na obie strony zakładki, którą wysyłam do zabawy u Eli


Obowiązkowo banerek zabawy.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Śliczna zakładka z domkami i jak najbardziej aktualne hasło:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobraziłam sobie cały szpaler takich domków!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo na obrazku był cały szpaler domków różnej wysokości i szerokości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Podobają mi się Twoje zakładki, splociku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło idealnie do tematu, zakładka bardzo ładna.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna interesująca zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna zakładka. zastanawiałam się, jak wybrniesz z tym motywem na zakładce, ale wyszło naprawdę wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Jednym słowem, zaskoczyłam Cię :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Super zakładka i fajna sentencja:)
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      To mi przyszło do głowy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Jak dla mnie rewelka! kapitalnie łączysz hafty ze złotymi myślami/cytatami:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Gdy wyszywam, to różne myśli krążą mi po głowie więc je zapisuję, a potem wybieram, co bardziej pasuje do tematu zakładki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Super zakładkę zrobiłaś :).

    Myśl też mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta zakładka! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Fajne domki :) Jak z serialu Pełna chata!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł. Zakładek nigdy za wiele. Bardzo bardzo fajny widoczek z budynkiem

    OdpowiedzUsuń