poniedziałek, 29 maja 2023

Motyw - ubiór

W majowym zadaniu zabawy Motyw x 10, Ela zadała temat ubioru. 


Naszukałam się, oj naszukałam, ale w końcu znalazłam szczupłą panią w letniej kreacji.
Pani szczupła, ale w obszernym kapeluszu.
Zmieściła się jednak w szerokości taśmy na zakładkę, w innym przypadku musiałabym dokonać przeróbek kapelusza albo wyszczuplić panią. 


Dodałam obłoczki pasujące do niebieskiej sukienki, kapelusza i bucików.


Zastanawiałam się, co "napisać" na odwrocie i ostatecznie taka "złota myśl" przyszła mi do głowy.
Ciut przeliczyłam się w rozpoczęciu napisu, ale ostatecznie zmieścił się i tak musi być.


Zakładka leci do zabawy u Eli.


I rzecz jasna banerek zabawy.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Super zakładeczka z panią w kapeluszu! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny motyw znalazłaś ,pani urocza.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękna haftowana zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie tylko się naszukałaś odpowiedniego wzoru na zakładkę , ale wyszło świetnie. Masz łeb do tych napisów na odwrocie!! Świetnie je wymyślasz i zawsze pasują do tego co masz z przodu wyszyte.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      W mojej głowie rodzą się różne pomysły, z których wiele nie znajduje realizacji z przyczyn różnych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Czarna Damo - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. No proszę, jaka super modelka! :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Taką udało mi się namówić, by wskoczyła na zakładkę. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Podziwiam nieustannie w wynajdowaniu haftów i złotych myśli- kolejne cudo stworzyłaś:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny haft :) Pozytywna kobieta na zakładkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Savage - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Splociku, zakładka rewelacyjna - i szczupła pani i ten super wierszyk (muszę go zapamiętać).
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Te sentencje to taka moja mała twórczość. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Haft fajny, ale napis przezabawny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Kiedyś bawiłam się w rymowanki i coś mi pozostało z dawnych czasów. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Świetna ta zakładeczka ! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Zakładka i napis na odwrocie- super 🤩

    OdpowiedzUsuń