poniedziałek, 8 maja 2023

Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024 - maj

Biorę udział w zabawie Od WN do WN (TUTAJ są zasady), w ramach której będę wykonywać kartki, bo tych mam deficyt.

The Primitive Moon organizuje na kolejny rok zabawę wielkanocną, czyli Pascha 2023-2024 (TUTAJ są zasady), do której po raz kolejny dołączam.   

Zdecydowałam się na udział w tych dwóch zabawach, ponieważ oprócz kartek mam do wykonania kilka innych prac.
Pomyślałam, że przy okazji tych zabaw będę zmobilizowana, by systematycznie wykonywać kartki i inne prace związane tematycznie.

Założeniem moim jest wykonanie kartek bez haftu, z haftem oraz z frywolitką.
Głównym elementem tej kartki jest jajo frywolitkowe i mogłam napisać o niej w drugim blogu, ale tego nie zrobiłam ponieważ o kartkach piszę w tym blogu.


Tym razem kartka wędruje do obu zabaw, ale w przyszłości zamierzam do każdej zabawy wykonywać inna pracę i mam nadzieję, że mi się to uda.


Kartkę wysyłam do dwóch zabaw:
- jedna jest u Katarzyny,  


- druga jest u The Primitive Moon.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

36 komentarzy:

  1. Splociku, wyjątkowo piękna kartka. Frywolitkowe jajo idelanie pasuje do grafiki.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka na bogato 🙂tak jak te Święta, bardzo się cieszę że bierzesz udział w zabawie, na pewno przedstawisz nam i jednocześnie zainspirujesz ciekawymi pracami. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. To będzie kartkowy rok, frywolitkowe jajo na kartce cudowne.Kartka urocza.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Będą kartki i inne prace też. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Zrobiłaś bardzo fajną kartkę :).

    O tak, wspólne zabawy bardzo mobilizują :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Może przyjdzie czas, że dołączysz do nas. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Świetne to jajo frywolitkowe i super z nim kartka . Tak sobie myślę że kartek nigdy nie za dużo a udział w tych dwóch zabawach zwiększy znacznie ich ilość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Nie wiem, czy w tych zabawach kartki będę robić oddzielnie, raczej w jednej będą kartki, a w drugiej inne rzeczy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa kompozycja. Wykorzystanie bardzo dekoracyjnej frywolitki oryginalne.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się podoba kartka gdzie grafika jest w towarzystwie frywolitki.Ciekawa kompozycja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze pięknie! I jak zawsze w temacie!
    Pozdrawianki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja fuscila jako anonim.
    Czy już się bać?
    Ależ nie!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem taka straszna i nie gryzę. :)))
      Czy wcześniejsze komentarze jako anonimki, to też Twoja sprawka?
      Jeśli tak, to niestety tamtych komentarzy już nie odzyskam, przykro mi.
      Może na przyszłość podpisuj się na końcu komentarza, jak Małgosia X.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Też by mi się przydało zapisać się do zabawy WN ale wiem, ze nie dam rady:( Najwyżej będę w zimie robić hurtowo;) śliczna kartka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Chyba już nie ma zabaw z wymogiem uczestniczenia we wszystkich miesiącach, więc może jak Cię najdzie Wena, to zrobisz i dorzucisz coś do zabawy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Frywolitkowe jajo wygląda na kartce pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Pięknie jajo prezentuje się na kartce. Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę Splociku, że dołączyłaś do zabawy wielkanocnej :) Stworzyłaś, jak zawsze śliczną kartkę...będzie jak znalazł na kolejne święta.
    Ściskam i pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuje :)
      A ja cieszę się, że zabawa trwa. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń