piątek, 5 maja 2023

Małe Dekoracje - galeria kwietniowa

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o Waszych dekoracjach wykonanych na miesiąc Maj i dotyczących tego miesiąca. 

Pisałam już przy mojej zabawie z przysłowiami, ale tutaj też to napiszę. 
Każdy kolejny wpis z galerią z minionego miesiąca, będę rozpoczynać tym zdaniem na czerwono, ponieważ odnoszę wrażenie, że coraz rzadziej czytane są pełne treści (nie tylko u mnie, ale w innych blogach też), a komentarze pisane są na podstawie oglądanych fotek. 

Nie korzystam z linkowania do żabek, dlatego wskazuję miejsce, w którym oczekuję informacji w komentarzu o publikacji wpisu z wykonaną pracą, a miejsce to łatwo znaleźć nawet na koniec miesiąca, ponieważ jest z lewej strony poniżej banera zabawy albo w etykiecie z nazwą zabawy.

Mamy piękny miesiąc Maj - kiedyś to był Miesiąc Zakochanych, ale przegrał z jednym dniem  - z Walentynkami.
I komu to przeszkadzało...?

Jak zawsze dnia 05 każdego miesiąca przyszedł czas na galerię Małych Dekoracji - czyli prezentację prac z miesiąca poprzedniego.  

Jak spodziewałam się, wykonałyście wspaniale i różnorodne dekoracje.
Każda dekoracja inna i każda śliczna, a niektóre nawiązały do czasu świątecznego - jakże przyjemnie patrzeć na Wasz prace.

Dziękuję za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i zapraszam do obejrzenia prac bawiących się w tworzenie małych dekoracji.  

Motto zabawy:
"Kreatywność jest zaraźliwa. Zarażaj nią." - Albert Einstein

Małe Dekoracje - Galeria Kwiecień





5. Motylek 





9. Nina 


11. Ja Splocik

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

34 komentarze:

  1. Piękne prace, a numer 4 i 7 to moje faworytki.
    Pozdrawiam, Splociku
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - wszystkie prace są świetne i każdy pewnie ma swoje faworytki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Lubię oglądać galerie , rozmaite prace, brawa dla wszystkich.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo galerie to taki zbiór inspiracji.
      Często w jednym miejscu różne prace na jeden temat.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Super galeria, piękne prace. A ja już zgłaszam taką dekorację na ścianę lub okno, która może być prezentem z okazji Dnia Matki https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/05/apacz-snow.html
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne te kwietniowe dekoracje, króluje w nich Wielkanoc, ale nie ma się co dziwić, wszak Święta były w kwietniu.
    Dziękuję Ci za prowadzenie i zorganizowanie tej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dekoracje są świetne i tak się domyślałam, że w przewadze będą odnosić się do świąt wielkanocnych.
      A ja dziękuję za udział w zabawie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. co prawda w jednym poście dwie zabawy, ale mam nadzieję ze obie zaliczysz https://iwanna59.blogspot.com/2023/05/splocikowe-zabawy-maj-2023.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu z zabawą z przysłowiami, a w galerii tej zabawy pojawi się w podsumowaniu maja.
      Praca jak najbardziej pasuje do obu zabaw.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne prace dziewczyny stworzyły :)
    Bardzo lubię oglądać galerie, bo w jednym miejscu zgromadzone są wszystkie prace, a ile inspiracji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - wszystkie prace są super. :)
      Zgadzam się z Tobą - galerie to świetne zbiory inspirujących prac.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękne prace powstały, niestety bez mojej, ale i w tym miesiącu sie na to nie zanosi- no chyba że wprowadzisz prace ogrodowe;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - czasami tak wychodzi, że nie wychodzi. :)
      Miesiąc dopiero zaczął się, więc nie mów jeszcze, że się nie zanosi.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - podzielam Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękne prace . Ja niestety pauzuję jak na ten czas a później....zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożeno - zgadzam się z Tobą. :)
      Będę czekać na Twoje dekoracje. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Pięknie i różnorodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - podzielam Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. I moja praca majową https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/05/221mae-dekoracje-maj.html?m=1. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Maj ma się ku końcowi, więc trzeba się spieszyć z prezentacją małych dekoracji. Moja praca majowa jest tu: https://uantoniny.blogspot.com/2023/05/rozowa-serwetka.html . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Moja majowa praca http://gosiazoltek.blogspot.com/2023/05/mae-dekoracje-maj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Udało mi się wpasować małą robótką do Twojej zabawy. Zapraszam: tutaj: https://zakatekhandmade.blogspot.com/2023/05/mae-dekoracje-2023-szydekowe-podkadki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusławo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Za Twoją namową dodaję jeszcze jeden link - do dzwoneczka :) https://zakatekhandmade.blogspot.com/2023/05/maj-w-ogrodzie-i-dzwoneczek.html Czy trzeba jakiś kolaż coś? :)

      Usuń
    3. Bogusławo - dziękuję za informację :)
      Nie musisz robić kolażu, chyba, że będziesz pokazywać kilka prac w jednym wpisie.
      Ja nie stosuję żabki, ale proszę o informację o publikacji pracy.
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Serwetki wykonane w maju:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/05/mae-dekoracje-small-decoration.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu maja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Maj się już zakończył, kilka dni temu, ale mam nadzieję, że nie jestem aż tak bardzo spóżniona z moją małą dekoracją i splocik jeszcze mnie uwzględni w czerwcowym wpisie :)https://krzyzykikoszyki.blogspot.com/2023/06/zabawa-blogowa-mae-dekoracje-maj2023.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję za informację :)
      Nie ma sprawy, spóźnienia są dozwolone. :)
      Twój link i fotka są już w podsumowaniu maja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń