środa, 3 maja 2023

Upominkowo w moich zabawach z 2022 roku

Podsumowałam moje zabawy z 2022 roku już wcześniej, ale dotychczas nie zakończyłam wpisem o upominkach dla wyróżnionych Uczestniczek.
Jakoś tak schodziło z dnia na dzień, aż zrobiło się kilka miesięcy, ale wiadomo, że "co się odwlecze, to nie uciecze" albo inaczej - "lepiej późno niż wcale".

Jeszcze raz, bardzo dziękuję wszystkim Uczestniczkom za udział w zabawach i wykonanie wspaniałych prac do każdego zadania.
Z ogromną przyjemnością przygotowywałam kolejne zadania i podziwiałam efekty Waszych pięknych prac

Zatem by zakończeniu zabaw stała się zadość, przypomnę nieco o zabawach, w których wyróżniłam kilka osób.
 
Zabawa Rękodzieło i przysłowia 3, tak właściwie była 5 edycją zabawy z przysłowiami, ponieważ pierwsze dwie edycje dotyczyły tylko prac haftowanych, natomiast trzy kolejne rozszerzone były o wszelkie rękodzieło. 


TUTAJ jest pełne podsumowanie zabawy, a dla przypomnienia:
- udział w tej zabawie wzięło 15 osób łącznie ze mną,
- zabawę ukończyło 11 osób wykonując pełny zestaw zadań.

Najchętniej obdarzyłabym upominkami wszystkie uczestniczki, ale możliwości moje są ograniczone, zatem upominki otrzymały tylko trzy osoby.
W zabawie Rękodzieło i przysłowia 3 wyróżnione zostały: Mięta, Szczypta Magii i Xgalaktyka.

Takie skromne upominki przygotowałam na początku lutego i wysłałam wyróżnionym:

- dla Mięty

- dla Szczypty Magii, która o swoim upominku napisała TUTAJ 


- dla Xgalaktyki


Natomiast zabawa Kalendarz adwentowy 2022 była drugą edycją i po niej nastąpiła przerwa, która potrwa może tylko ten rok, bo jeśli będą chętne, to z przyjemnością znów poprowadzę wykonywanie przez cały rok kalendarza adwentowego.


TUTAJ jest pełne podsumowanie zabawy, a dla przypomnienia:
- udział w zabawie wzięło 9 osób łącznie ze mną, w tym 1 osoba jako wolny strzelec,
- zabawę ukończyło 7 osób ze wszystkimi motywami, w tym 6 osób przedstawiło gotowe Kalendarze adwentowe.

Jak wspomniałam wyżej moje możliwości upominkowe są ograniczone, więc niespodzianki poleciały tylko do trzech osób.
Za Kalendarz adwentowy 2022, wyróżnienie uzyskały: Elunia, Haft i Patchwork oraz Mięta. 

Takie skromne upominki przygotowałam na początku lutego i wysłałam wyróżnionym:

- dla Eluni, która o swoim upominku napisała TUTAJ 


- dla Haft i Patchwork, która o swoim upominku napisała TUTAJ 


- dla Mięty


 Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

16 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim wyróżnionym dziewczynom. Niestety w Kalendarzu adwentowym poległam ale doskonale się z Tobą bawiłam cały rok. Mam nadzieję że i w tym roku wytrwam do końca.
    Pozdrawiam Ciebie i wszystkie uczestniczki obu zabaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - czasami tak się poukłada, że coś się zaczęło robić i nie udało się doprowadzić do końca.
      Mam nadzieję, że w tym roku dokończysz kalendarz, a ja z przyjemnością dodam go do galerii kalendarzy.
      Miło mi, że bawiłaś się dobrze i życzę, by w tegorocznej zabawie nie zabrakło Ci czasu, chęci, by dotrzeć do końca zabawy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękne upominki przygotowałaś (w tym jeden jest mój - jeszcze raz dziękuję:).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Cieszę się, że upominkiem sprawiłam ci trochę radości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Super się dziewczyny spisały. Fajne są takie zabawy,bo w większości motywują do pracy. A co za tym idzie ma się później upominki na święta. Brawo dla Ciebie Splociku za chęci i siłę organizowania tych zabaw. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Dziewczyny zawsze spisują się wspaniale i myślę, że dołączysz do zabawy, jak nie teraz, to może w późniejszym terminie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Wstyd ..ja chyba nie napisałam o prezencie wcale :( Ale wiesz Splociku, że bardzo mnie ucieszył i jeszcze raz dziękuję ślicznie. I przydasie wykorzystuję pomału :) Uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - wiem, że ucieszyły Cię upominki za obie zabawy i cieszę się, że przydasie już mają zastosowanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Super wszystko przygotowalas, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn, a dla Ciebie wiosenne pozdrowienia, Splociku.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawy były super, brałam udział w obu i dzięki temu powstał fajny kalendarz i różne różności. Dziękuję za paczuszkę. W tym roku też się bawię u Ciebie i czekam niecierpliwie na każdy miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Cieszę się, że sprawiłam Ci radość upominkiem i miło mi, że dobrze bawisz się w moich zabawach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Przygotowałaś wspaniałe upominki! Gratuluję wszystkim obdarowanym!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Przygotowałam takie, na jakie mnie stać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń