piątek, 26 maja 2023

Majowa praca do przysłowia i cytatu

W tym miesiącu, w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo..., zaproponowałam przysłowie i cytat, takie oto:

 - przysłowie
1. W maju zbiera pszczółka, zbierajże też i Ty ziółka.
- cytat
2. "Mama to miękkie ręce. Mama to melodyjny głos, to chuchanie na uderzone miejsce. Mama to samo dobro i sama przyjemność. Coś, co dobrze jest mieć w każdej chwili życia koło siebie, dookoła siebie, gdzieś na horyzoncie." - Melchior Wańkowicz

Wszystkim Mamom, bez względu na wiek, 
życzę samych dobrych dni i radosnych chwil.

Gdyby żyła moja Mama, to pewnie wykonałabym pracę do cytatu, ale myślę, że zakładka wykonana do przysłowia też by Ją ucieszyła, ponieważ namiętnie czytała książki i lubiła kwiaty.


Taka myśl mi się w głowie zakręciła.


Zakładka wędruje do galerii prac wykonanych przez Uczestniczki zabawy - TUTAJ.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

20 komentarzy:

  1. Piekne kwiaty w wazoniki, Wielka to radość dla naszych mam ,wszystkie mamy lubią kwiaty I u mnie też są kwiaty.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka - stała się symbolem pamięci o mamie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna Twoja kolejna zakładka , a te napisy na odwrocie wymyślasz świetne, fajnie pasują do tych haftów co z przodu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Od pewnego czasu, podczas haftowania staram się myśleć, co można napisać do danego motywu i zapisuję sobie te "złote myśli", by potem wybrać odpowiednią.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękna zakładka - delikatny i pastelowy haft mnie zauroczył.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Lubię pastelowe kolory. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Pszczółki jak na zamówienie! :-)))) I odpowiednia sentencja!
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Staram się dopasować myśl do motywu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Kolejna zachwycająca zakładka i faktycznie "złote myśli" są mega! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      W ten sposób zaczynam zapisywać własne "złote myśli". :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ha! Za to tego wzoru nigdzie nie widziałam. Piękna zakładka. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Nie pamiętam skąd go mam, ale być może z Pinterest.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń