środa, 10 maja 2023

Kolorowe biscorniaczki - maj

Znalazłam kiedyś takie wzory kwiatków z motylkami i pewnie miałam na nie jakiś plan, ale coś innego widocznie wpadło mi w oko i te wzory odłożyłam na później.

Teraz jeden z tych wzorów wykorzystałam z niewielkimi zmianami poczynionymi na potrzebę zastosowania na igielniku, gdyż wytyczną w zabawie Kolorowe biscorniaczki, w tym miesiącu są właśnie motylki.

Skorzystałam, że sąsiadka działkowa posadziła bratki i wykonałam kilka fotek igielnikowi w ich towarzystwie.


I z drugiej strony.

Przed zszyciem kwadraty wyglądały tak:


Z mniej zdobnej strony igielnika dodałam na środku koralik bordowo-fioletowy.


Na stronie głównej zastosowałam biały perłowy koralik imitujący kropelkę rosy, do której zmierza motylek.


Igielnik posyłam do zabawy u Marioli.


A oto igielniki wykonane od początku zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. Piekny, bratek i motylek ładny zestaw.Piekna zabawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny igielnik powstał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tle bratków ładnie się prezentują! Takie wesołe są! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wyszedł z tym bratkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Przepiękny biscornu, bardzo mi się podoba, ten motylek jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Fajny ten Twój motylek a z tym bratkiem i w tych bratkach wygląda świetne !! Super się wywiązałaś z tematu zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Spodobał mi się motylek z kwiatkiem, a właśnie kwitną bratki, więc wybrałam wzór z bratkiem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Biscorniaczek cudny ,Bratek i motyl -to jest wiosna .Pięknie dobrałaś kolory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Wzorowałam się na żywych bratkach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Wyjątkowo piękny hafcik, Splociku. Lubię motyle.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Ja też je lubię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękne biscornu, sama zaadaptowałaś wzór, więc jest niespotykane, nietuzinkowe. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Lubię wybierać z oryginałów fragmenty dla potrzeb chwili. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Piękny bratkowy bicorniaczek - uwielbiam bratki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Motylek cudny, ale bratek chyba jeszcze cudniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne biscornu!! podziwiam je nieustannie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten igielnik-biscornu :) Chyba wszyscy lubią motyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Obserwuję je, gdy pojawiają się przy kwiatach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Ciekawy igielnik. Delikatny jak motylek.

    OdpowiedzUsuń