środa, 1 listopada 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... - listopad

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania. 

Jesień kolorami nas raczy, tylko słonka jakby mniej, ale gdy tylko pojawia się, to kolory stają się cudowne, jakby natura bawiła się barwami we wszystkich odcieniach.

W takim kolorowym nastroju rozpoczynamy dziś listopadowe wyzwanie w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo... 

Na LISTOPAD przygotowałam przysłowie i cytat, a oto one: 

- przysłowie:
1. Co robisz dobrego, co robisz złego, wszystko do ciebie wróci.

- cytat:
2. "Zacznij tam, gdzie jesteś, użyj tego, co masz, zrób, co możesz." - Artur Asie

Życzę przyjemnej zabawy. :) 

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo... trwa :) 


O zasadach napisałam TUTAJ

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 8 - sierpniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 9 - wrześniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 10 - październikowe i efekty prac.

Motto zabawy, to: 

Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić",
nie powinien przeszkadzać temu, który to robi.

Zatem przyłącz się do zabawy 
i rób to, co dla innych wydaje się niemożliwe, 
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
a każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 11 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami. 

1. Motylek 


3. Urszula97 

4. Antonina 

5. Anna Iwańska 


7. Renata 

8. Mięta 

9. Elunia 

10. Jeanette 


12. Ja Splocik 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

40 komentarzy:

  1. no tym razem to chyba nikt nie będzie miał problemu z przygotowanie prac do listopadowego przysłowia lub cytatu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - no, mam taką nadzieję, że i przysłowie i cytat dają duże możliwości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. dają, dlatego sie wyłamałam;)

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. O, podoba mi się.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - cieszę się, że utrafiłam :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne przysłowia. Takie prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć dziś takie nietypowe Święto to jednak pierwszy , a że listopad to nie dziwota. Ale ten rok mi przeleciał !! Coś się tam wymyśli, choć słów do wyboru mało !! Choć ja zawsze mówię że "Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy", to sens pierwszego przysłowia jest podobny!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - na początku zawsze nie wiadomo co zrobić, ale potem pomysły przychodzą :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. A tu znajdziesz moją listopadową pracę :-)
      https://iwanna59.blogspot.com/2023/11/rekodzieo-i-przysowia-listopad.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Splociku :) Wyjątkowo od razu po przeczytaniu Twoich propozycji wiem co robić. Cytat idealnie mi pasuje do wyciągniętej teraz z szuflady dawno odłożonej robótki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - cieszę się, że cytat Ci przypasował, i że wracasz do robótek. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Może być mój Aniołek (jako dobro) a nie chciałbym tam dopisywać, jeśli pozwolisz 😊 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - rozumiem, że chcesz dołączyć go do galerii, ale u siebie o tym nie napisałaś.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Tak mi brakuje tych zabaw a jakie ciekawe przysłowia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - przyjdzie czas, że dołączysz do zabaw.
      Życie wymusza na nas podejmowanie różnych decyzji wskazując priorytety - tak masz teraz, ale kiedyś to się zmieni.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Zgłaszam udział w listopadzie i pozdrawiam serdecznie.
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2023/11/baczek-albo-pszczoka-maja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Moja listopadowa interpretacja : https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/11/psi-patrol-odsona-2.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Moja tworczosc na m c listopad.https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/11/243co-robisz-dobrego.html?m=1 ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Ciekawe przysłowia - jak Ty je znajdujesz?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Mam takie fajne źródełka. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Zgłaszam pracę do listopadowej odsłony zabawy:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/11/zabawa-z-niespodzianka-i-rekodzieo-i.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Wydawało mi się, że wpisałam komentarz o pracy na listopad, ale wygląda, że nie. Toteż piszę teraz, że moja praca tu: https://uantoniny.blogspot.com/2023/11/dla-sasiadki.html
    ilustruje przysłowie listopadowe.
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Nie było Twojego komentarza wcześniej, często zaglądam również do spamu, ale tam też go nie było.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Antonino - wszystko dobre, co się dobrze kończy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. choć tyle.....
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/11/524-swieto-kredki-rekodzieo-i-przysowia.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Moja interpretacja
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2023/11/jeszcze-co-nieco-w-listopadzie.html
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Dołączam 😊 https://iglaprzezkanwe.blogspot.com/2023/11/choinka-listopad-2023-oraz-rekodzieo-i.html?m=1
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Splociku, tutaj jest moja praca na zabawę: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2023/11/rekodzieo-i-przysowia-albo-listopad.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń