czwartek, 16 listopada 2023

Gra kolorów 3 - odslona 4

Dziś przedstawiam fragment drugiej części trzeciego obrazka, którym jest "Marzec" z serii Kalendarz przyrody.

Przypomnę tylko, że pierwszą część zakończyłam tą fotką, o czym pisałam TUTAJ.


Druga część rozpoczyna się kolorami, których nie musiałam zmieniać, ponieważ są kontynuacją, jak widać na fotce. 

Kanwa nieco mi się pokrzywiła, ponieważ użyłam krótkich zacisków, bo chyba z lenistwa nie zdjęłam tych dłuższych (na cały bok) z innej ramki, na której mam naciągniętą kanwę na inny obrazek.
Tak sobie myślę, że chyba z tamtego obrazka nic nie będzie, jakoś nie cięgnie mnie do niego, a miałam nieodpartą ochotę go mieć.
Trudno, zaczęty (niewielki fragment) będzie leżał i albo kiedyś go dokończę albo użyję kanwę do wyszycia innego obrazka.


Na tym kończę dzisiejszą odsłonę i obiecuję ciąg dalszy niebawem.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

16 komentarzy:

  1. Coraz piękniej haft postępuję, jestem ciekawa efektu końcowego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny będzie te obrazek kalendarz , Fajne ma kolory, takie pastelowe i jak widać jego wyszywanie sprawia Ci przyjemność, a to głównie chodzi w rękodziele, nic na siłę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Tak , przyjemnie wyszywa się, to jak zabawa z kolorami. :)
      Chociaż przyznam, że niektóre obrazki potrafią dawać się we znaki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Coraz ładniejszy, sporo haftowania przy nim.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Jeszcze tylko ta część do końca i będą gotowe trzy obrazki do oprawy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Jak poprzednio napiszę, będzie cudnie, bo już bardzo mi sie podoba;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę ładnie i coraz ciekawiej. Czekam na całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Już niedługo. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Super 😍😍😍 Jesteś pomysłowa i utalentowana. Niezwykle mi się podoba ten haft. Cudowny.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Miło mi Cię gościć i zapraszam częściej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo fajnie pokazujesz postępy w hafcie. Super idzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EWko - dziękuję :)
      Uważam, że fanie jest pokazywać postępy pracy takiej ciut większej, niż tylko efekt finalny.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń