niedziela, 5 listopada 2023

Małe Dekoracje - galeria październikowa

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o Waszych dekoracjach wykonanych na miesiąc LISTOPAD i dotyczących tego miesiąca.  

Mamy kolejny, jesienny miesiąc zabawy Małe Dekoracje, a kolorowa jesień sprawi (mam nadzieję), że dekoracje będą bardzo kolorowe i urozmaicone.

W październiku spisałyście się świetnie - prace były różnorodne i śliczne, jak zawsze. :)
Zapraszam zatem do obejrzenia prac z minionego miesiąca.

Motto zabawy:
"Kreatywność jest zaraźliwa. Zarażaj nią." - Albert Einstein

Małe Dekoracje - Galeria Październik






 6. Nina 


8. Renata 

9. Ja Splocik 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Piekne, dominują dynie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - bo to miesiąc dyniowy jest :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. No fakt fajne prace powstały, ale sporo jest dyń jak na październik przystało. A w listopadzie jak nic pomyślę.
    Dziękuję za zorganizowanie zabawy i to podsumowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - jesienne miesiące w dynie obfitują :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Hejka . Tu znajdziesz moją listopadową pracę https://iwanna59.blogspot.com/2023/11/mae-dekoracje-listopad-2023.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Prace październikowe bardzo ładne i ciekawe. Chciałabym zgłosić na listopad moje skrzaty halloweenowe, wprawdzie umieściłam je w poście ostatniego października, ale nie mogłam później. A zależy mi, żeby znalazły się w galerii listopadowej.
    Link: https://uantoniny.blogspot.com/2023/10/skrzaty-na-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
      Napisałam Ci w komentarzu, gdzie widziałam te Twoje śliczności. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. podoba mi się ta różnorodność ozdabiania domostw, jest sie czym inspirować:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - zgadzam się z Tobą w zupełności. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękna galeria, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - podzielam Twoje zdanie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Jejku, faktycznie i różnorodnie i pięknie. Dynie z włóczki widziałam już na wielu stronach, ale zawsze robią na mnie wrażenie. Gratuluję dziewczyny pomysłów i wspaniałego wykonania prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - zgadzam się z Tobą :)
      Też widziałam takie dyniuszki na wielu stronach i mam na nie ochotę, ale to już pewnie na przyszły rok.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Moja dekoracja listopadowa, mam do zrobienia kilka bombek, więc w listopadzie będzie pierwsza z nich: https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/11/choinka-2023-i-mae-dekoracje-listopad.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - zgadzam się z Tobą :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Moja praca w listopadzie https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/11/245zabawa-u-splocika-m-c.html?m=1, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Moja praca na listopad http://gosiazoltek.blogspot.com/2023/11/mae-dekoracje-choinki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Zrobiona przeze mnie dekoracja, którą zgłaszam do listopadowej odsłony zabawy:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/11/mae-dekoracje-small-decoration.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu listopada.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Moja dekoracja na grudzień, póki co dopisuję tutaj.https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/12/246mae-dekoracje-m-c-grudzien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - szybka jesteś. :)
      Dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń