wtorek, 28 listopada 2023

Gra kolorów 3 - odsłona 5

Przedostatnia odsłona obrazka Marzec z serii Kalendarz przyrody.

Najpierw fotka z poprzedniej odsłony (TUTAJ) - wyszywanie skończyłam na takim etapie.


Widoczek rozrasta się o kolejne motywy.


W tej części, tylko w jednym przypadku musiałam zamienić odcień muliny i chyba była to ostatnia zamiana.

Została jeszcze jedna odsłona pracy w toku, później pozostanie już tylko oprawa.
Poszukuję już odpowiednich ramek i zastanawiam się czy zastosować, jak do większości moich obrazków kolor czarny czy tym razem pójść w stronę bieli.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

12 komentarzy:

  1. Będzie fajny obrazek i świetny kalendarz. Wszystkie ramki powinny być jednakowe, a kolor jaki Ci bardziej pasuje do ścian. lubię wyszywanki w takich pastelach .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jeszcze też nie wiem, gdzie będą wisiały.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękny. Bardzo żałuję, że nie będzie ciągu dalszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Ja też żałuję, bo z tego, co widziałam tych dwóch innych obrazkach kolory tam też świetnie grają.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się całą trójkę ubrać w ramki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Pomału do przodu co najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Słusznie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. wiedziałam że będzie piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - - dziękuję :)
      Też tak myślałam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Wygląda już super. A jak będzie skończone, w ramkach - to dopiero będzie śliczny widok. Dobrze, że jesteś taka cierpliwa przy tych zmianach kolorów mulin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Takie było założenie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń