piątek, 24 listopada 2023

Listopadowa praca do przysłowia

Listopadowe wyzwanie w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo... oparte jest o przysłowie i cytat.

Dla przypomnienia: 

- przysłowie:
1. Co robisz dobrego, co robisz złego, wszystko do ciebie wróci.

- cytat:
2. "Zacznij tam, gdzie jesteś, użyj tego, co masz, zrób, co możesz." - Artur Asie 

Właśnie zastanawiałam się co wybrać, czy coś z przysłowia czy z cytatu, gdy sprawa rozwiązała się sama.
Koleżanka, dla której wykonuję jajka w koronkach (zostały jeszcze trzy), o czym piszę w drugim blogu od tego dnia TUTAJ, dzisiaj obdarowała mnie takimi oto ozdobami.

Zawieszka - szyszka.


Zawieszka - wianuszek.


Wieniec z bombek - jeszcze nie wiem, czy posłuży jako ozdoba leżąca czy wisząca.


Zatem samo się wybrało - przysłowie, a z niego pierwsza i trzecia część, bo unikam robienia złego, a gdy się coś przytrafi, to staram się to naprawić.
Skoro dobro do mnie wraca, to znaczy, że robię coś dobrego i tym razem zrobiłam Koleżance upominkową niespodziankę.

Wyszyłam dla Niej woreczek z motywem lawendy i jest to chyba 3 albo 4 woreczek z tym motywem, ale tym razem wybrałam inne odcienie zieleni i drobniejszą kanwę.
Ten po prawej wyszyłam wcześniej i był trochę szerszy.


Wypełniłam go suszem lawendowym, którego mam prawie litrowy pojemnik i zamierzam napełnić jeszcze kilka woreczków. 


Drugim elementem niespodzianki jest zakładka z jednobarwnym haftem.
Jest to jedna z dwóch zakładek, które zrobiłam, tak z rozpędu, ale o drugiej innym razem.

Na tle książki...


i na tle biurka. 



Obie strony razem.


Trzecim elementem jest jeden z igielników, które wykonałam ostatnio do zabawy Link Party 12 prac - TUTAJ.


Czwartym elementem niespodzianki są śnieżynki frywolitkowe, o których piszę w drugim blogu - TUTAJ, a w tym wpisie prezentuję tylko jedną nich. 


Będą fajnym dodatkiem do bombek, które wykonałam dla Niej w ubiegłym roku - TUTAJ.

Do galerii zabawy leci tylko zakładka.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Wszystko piękne i godne podziwiania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ozdoby otrzymałaś od koleżanki, Twoje w zamian bardzo fajne i praktyczne,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kącik - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne prezenty i te otrzymane i te, które Ty przygotowałaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace zarówno Twoje jak i te otrzymane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczne wszystkie Twoje prace! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Dostałaś super niespodzianki. Zastanawiam się nad zrobieniem też takiego wianka z bombkami...

    Twoje prezenty też są super :).
    Obdarowana na pewno będzie/jest zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Mam nadzieję, że spodobają się Jej moje upominki.
      Te bombki są przyklejone na plastikowym stelażu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Pomysłowy Dobromir z Ciebie. Fajne prezenty zrobiłaś koleżance i fajne też dostałaś. Super zinterpretowałaś przysłowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Też mi się podobają prezenty od Koleżanki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Ale produkcja pięknych prac. SUPER ozdoby świąteczne. Frywolitki jak zawsze zachwycają. I hafty lawendy, też jej u nas sporo, a mam tylko dwa krzaczki:))) przysłowia jak zawsze trafione i ciekawe. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Mi dwa krzaczki w zeszłym roku zmarzły, ale mam jeden większy i trzy lawendy różowe, które bardzo obrodziły, a zapach trzymają dłużej niż te fioletowe.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Uroczy woreczek z haftowaną lawendą. Kolejna fajna zakładka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracusiu jeden! Śliczne prace. Śnieżynka i zakładka najcudniejsze.

    OdpowiedzUsuń