wtorek, 26 września 2023

Link Party 12 prac - praca nr 9

Wyszyłam ten igielnik tak dodatkowo, z rozpędu, podczas zabawy Kolorowe biscorniaczki.
Odłożyłam go do pudła i zwyczajnie o nim zapomniałam.
Dopiero kilka dni temu, przez przypadek trafiłam na ten igielniczek i tym sposobem dołącza on do zabawy Link Party 12 prac.

Do jego wykonania zastosowałam haft liniowy czyli ścieg stębnówka (często zwany backstitch).
Z jednej strony haft wykonałam resztką muliną w kolorze niebieskoszarym.


Z drugiej strony wykorzystałam jasnozieloną muliną, też z zasobów resztkowych.
Środek ściągnęłam koralikami.


Obie strony igielnika.

Igielniczek leci do zabawy u Reni


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

20 komentarzy:

  1. Ciekawy ma wzór Twój igielnik. Bardzo fajnie wyszedł. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Wzór znaleziony, jak wiele innych, w Pinterest.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Pinterest to istna skarbnica :)

      Usuń
    3. Leacathy - zgadzam się z Tobą w zupełności. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Taki minimalistyczny. Bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy igielnik cudowny, ten taki delikatny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten Twój biskorniaczek , i choć konturów nie lubię to akurat ten haft lubię !! Fajnie że nim zaliczyłaś kolejną zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Też lubię ten rodzaj haftu; czasami pozwala mi on odpocząć od krzyżyków.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. kolejny cudny maluszek:) Super wzór i ten ścieg liniowy do mnie przemawia;) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Nic nie stoi na przeszkodzie, spróbujcie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Uwielbiam biskorniaczki! Takie śliczne maleństwo!

    OdpowiedzUsuń