piątek, 29 września 2023

Motyw - zabawka

W zabawie Motyw x10, Ela zaproponowała motyw - ZABAWKA.


Miałam nie lada problem, co wybrać i już byłam zdecydowana na ciuchcię, gdy w oko wpadł mi misiaczek z książkami.
Nie mogłam się oprzeć temu wzorowi i musiałam go wyszyć. 

Oczywiście powstała kolejna zakładka.
Tak prezentuje się na tle książki...


A oto, co skojarzyło mi się z widokiem Misia niosącego książki i przytulającego się do nich.


Trochę bliżej - na tle biurka.

 


Widok z obu stron i zakładka leci do zabawy u Eli


Banerek zabawy; nie może go zabraknąć.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. Hehe też mam misie i też mam zakładkę w tej zabawie . Ale u mnie misie nie niosą książek :-)
    Fajna kolejna zakładka, my maniacy książkowi je lubimy a cytaty masz rewelacyjne !! zazdroszczę Ci tego polotu !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Cytuję własne myśli, bo mogę je dostosować do długości zakładki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ale słodziaka wyhaftowalas, zakładka ekstra ,dzieci takie lubią.pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki bardzo ten misiaczek z książkami. A sentencja bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka, splociku :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, ze go wybrałaś. Swietnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka zakładka, aż chciałoby się misiaka przytulić;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miś to zabawka ponadczasowa. Ten na zakładce taki miluśny, akurat do przytulania! Bardzo ładna kolejna zakładka!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Miś, lala i ciuchcia to chyba najbardziej ulubione zabawki wieku wczesnego i późniejszego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Świetna zakładka! Jako wielbicielka książek, uwielbiam i zbieram zakładki :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Świetna zakładka, milusiowo misiowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Jejku, przesłodka ta zakładeczka z misiem. Uroczo wyszedł ten haft i każdy będzie zachwycony używając ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Misie zawsze są słodkie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń