wtorek, 19 września 2023

Choinka 2023 - wrzesień

Wrzesień zaowocował zakładką i kartką do zabawy Choinka 2023.

Na zakładce wyszyłam czwarty z zestawu pięciu motywów.
Tym razem jest to choineczka.


Na odwrocie zakładki wyszyłam napis, który przypasował mi do choineczki.


Choineczkę można wykorzystać jako oddzielny motyw, np. na kartkę, co też może kiedyś wykorzystam.



W tym miesiącu powstała jedna kartka z domkiem z piernika.


Domek wyszyłam w ubiegłym roku, gdy wykonywałam zawieszki z domkami - TUTAJ.


Zakładka i kartka razem dla Xgalaktyki.


Zakładka i kartka lecą do zabawy u Xgalaktyki.


A TUTAJ - zapraszam - będzie dla kogoś upominek.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Splociku, urocza zakładka, aż zapachniało świętami. Domeczek mnie zachwycił.
    Serdeczności - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Ma prawo pachnieć, bo czas do Świąt szybko zleci - to już tylko 3 miesiące. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. I zakładka i kartka śliczne, domek uroczy.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszła ta choineczka na zakładce. I świetny napis do tego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje zakładki i hafty - super wyszły jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Cieszę się, że je lubisz. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo ładny komplecik, szczególnie piernikowy domeczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Fajny hafcik i jeden i drugi. Super zakładka i kartka będzie jak znalazł !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna zakładka zawsze będzie mi się kojarzyć z twoimi zakładkami.
    Jak widać te same hafty można wykorzystywać w różnych pracach
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Miło, że będę kojarzyć się Tobie zakładkami. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Bardzo ładna zakładka i kartka z domkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczne te zakładki 🤩 Kartka z domeczkiem również. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna unikatowa zakładka- ciekawa jestem czy kiedykolwiek braknie Ci pomysłu na nie? nie, na pewno nie;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Wzory nie są moje (sieć jest obfita), ja je tylko odtwarzam, czasami ciut zmieniając, by dopasować do szerokości taśmy lub do potrzeb.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń