piątek, 1 września 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... - wrzesień

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania. 

Nie korzystam z linkowania do żabek, dlatego wskazuję miejsce, w którym oczekuję informacji w komentarzu o publikacji wpisu z wykonaną pracą. 

Jakby ktoś nie zauważył, mamy już 1 września, co dla wielu oznacza koniec wakacji i powrót do tej "szarej" codzienności i  obowiązków wszelakich. 

Jedni się cieszą inni smucą, ale wszyscy mogą zaśpiewać piosenkę Niebiesko-Czarnych: 
Skończyły się wakacje 
(...) 
Wspominać będziesz lato 
Wakacji dni 
Wspomnienia przemijają 
Jak kolorowe sny.

A zaraz potem piosenkę Zdzisławy Sośnickiej:
(...)
Żegnaj lato na rok,
stoi jesień za mgłą,
czekamy wszyscy tu,
pamiętaj, żeby wrócić znów.

Przed nami kolorowa jesień i wydłużające się wieczory sprzyjające tworzeniu różnych wyrobów.
Mam zatem nadzieję, że powstaną wspaniałe wytwory Waszych rąk w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo...

A tymczasem na WRZESIEŃ:

- przysłowie:
1. Gdy wrzesień bez deszczów będzie, w zimie wiatru pełno wszędzie.

- cytat:
2. "Nie bądź w swoich działaniach zbyt bojaźliwy i wybredny. Całe życie to jeden wielki eksperyment. Im więcej będziesz eksperymentować, tym lepiej."  - Ralph Waldo Emerson

Życzę przyjemnej zabawy. :) 

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo... trwa :) 


O zasadach napisałam TUTAJ

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 8 - sierpniowe i efekty prac.

Motto zabawy, to: 

Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić",
nie powinien przeszkadzać temu, który to robi.

Zatem przyłącz się do zabawy 
i rób to, co dla innych wydaje się niemożliwe, 
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
a każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 9 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.


2. Barbara H 

3. Motylek 




8. Mięta 



11. Jeanette 

12. Ja Splocik 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

24 komentarze:

  1. No i pieknie, wiem co zrobię a raczej robię,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - nie dziwi mnie to, bo Ty ciągle coś robisz. :)
      Oj, będzie smakowicie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Witam, moja wrześniowa praca https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/09/234sliwkowo.html?m=1, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Poniżej wkleiłam link do mojej pracy.
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/09/rekodzieo-i-przysowia-albo-crafts-and.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Właśnie wróciłam do domu z ostatniego wakacyjnego wyjazdu. Rozpakowaliśmy się, wypucowaliśmy się, zredagowałam wpis, opublikowałam go, wpadam do Splocika, czytam i . . . wychodzi mi, że mogę właśnie opublikowany wpis zgłosić do wrześniowej odsłony zabawy. Tak mi się wydaję z racji przełamanej bojaźliwości.
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2023/09/odwaga.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Ależ przypasowałam Wam wytyczne wrześniowe. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Splociku oto moja wrześniowa interpretacja : https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/09/kartka-slubna.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. No to tym razem już coś mam :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - czekam z zaciekawieniem na to coś. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Fajne tematy Splociku, szczególnie drugi cytat daj mnóstwo możliwości interpretacji🙂
    Coś tam wykombinowałam i jestem gotowa z zadaniem;))
    Pozdrawiam serdecznie 🌞🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Sporo już tych prac powstało na wrzesień a wszystkie są świetne. No cóż jestem trochę w tyle, ale do końca miesiąca mam nadzieję zdążę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - ja też jestem w tyle i też myślę, że do końca miesiąca wyrobię się. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. co prawda widzę że moje zdjęcie jest już w galerii, Twój komentarz też jest ale co by tradycji stało się zadość to wstawiam linka do mojej pracy :-) Znajdziesz ją tu https://iwanna59.blogspot.com/2023/09/rekodzieo-i-przysowia-wrzesien.html

      Usuń
    3. Aniu - byłam ciut szybsza i Twój link oraz fotkę dodałam do mojego wpisu, ale dziękuję za informację. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Zgłaszam mojego marchewkowego skrzata do zabawy "Rękodzieło i przysłowia, albo" http://uantoniny.blogspot.com/2023/09/marchewkowy-skrzat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Splociku, zadanie dla ciebie.Wybierz sobie coś ;)
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/09/518-rekodzieo-i-przysowia-9.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Zgłaszam moją pracę :) https://iglaprzezkanwe.blogspot.com/2023/09/choinka-wrzesien-2023-oraz-rekodzieo-i.html
    Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń