wtorek, 1 sierpnia 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... - sierpień

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania. 

Nie korzystam z linkowania do żabek, dlatego wskazuję miejsce, w którym oczekuję informacji w komentarzu o publikacji wpisu z wykonaną pracą.

Pół wakacji za nami...
Czas umyka, a z nim lato...
Wszystkim, którzy zaplanowali wypoczynek w sierpniu, życzę, by był wspaniały i niepowtarzalny, by pogoda dopisała i nie była uciążliwa.

Mam nadzieję, że plany wypoczynkowe na lipiec, zrealizowane zostały w pełni, że wypoczynek zaliczony został do udanych, a energia zgromadzona na czas dalszych działań i nowych wyzwań.

Skoro o nowych wyzwaniach mowa, to proponuję kolejne przysłowia do interpretacji rękodzielniczej.

Przysłowia na SIERPIEŃ są takie:

1. Trzy razy pomyśl, zanim coś zrobisz, a nie będziesz żałował swych czynów.
2. Jaki pierwszy, drugi, trzeci, taki cały sierpień leci.

Życzę przyjemnej zabawy. :) 

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo... trwa :) 


O zasadach napisałam TUTAJ

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac.

Motto zabawy, to: 

Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić",
nie powinien przeszkadzać temu, który to robi.

Zatem przyłącz się do zabawy 
i rób to, co dla innych wydaje się niemożliwe, 
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
a każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 8 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.


2. Barbara H 



5. Renata 


7. Motylek 


9. Ewa Gawlik 

10. Ja Splocik


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

22 komentarze:

  1. O, trzeba mi kilka razy przeczytać, coś będzie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - no tak, czasami trzeba kilka razy przeczytać i kilka razy zastanowić się co wybrać i co zrobić. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. nie mam pojęcia co i jak, i czy ogólne zdążę , nie potrafię się pozbierać po tych dwóch tygodniach:( ale będę próbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - po wyjeździe często trudno się pozbierać, ale wiem, że Ty to potrafisz, najwyżej trochę się spóźnisz, a ja przymknę oko. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Dzięki za wiarę, może nie typowo, ale chciałabym co nieco dodać;)

      Usuń
    3. Reniu - bo robótkowiczki zawsze sobie dobrze radzą.
      Dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Tym razem łatwe przysłowia, więc już mam gotowe :https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/08/rekodzieo-i-przysowia-albo-sierpien.html
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ha! Mam coś na zobrazowanie pierwszego - ale raczej zobrazowanie BRAKU przemyślenia . . .
    Tylko zdjęcia trzeba by zrobić a z tym ostatnio mam problem . . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - ha!
      Pomyślałaś, ale tylko raz, a jak mówi przysłowia trzeba to zrobić trzy razy. :)))
      Poczekam, aż problem zniknie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Moja praca sierpniowa:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/08/rekodzieo-i-przysowia-albo-crafts-and.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Moja praca sierpniowa https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/08/232rekodzieo-i-przysowia-albomiesiac.html?m=0, pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Szczypta magii u Anny22 sierpnia 2023 20:52

    Witaj Splociku:))) Wracam do zabawy i mam nadzieję, że uda mi się nadrobić te dwa stracone miesiące( jeśli oczywiście pozwolisz) Z sierpniową pracą jestem gotowa.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Nie ma obowiązku wykonania wszystkich zadań, ale jeśli tylko masz ochotę, to będzie miło do poprzednich galerii dorzucić Twoje prace.:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Tym razem udało się zrobić zdjęcia i opublikować wpis - oraz zgłosić projekt do zabawy - w terminie.
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2023/08/trzy-razy-pomysl-zanim-cos-zrobisz-nie.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Mój udział w zabawie "Rękodzieło i przysłowia" - miesiąc sierpień: http://uantoniny.blogspot.com/2023/08/pierwszy-drugi-trzeci.html. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Splociku, tutaj jest moja interpretacja przysłowia: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2023/08/rekodzieo-i-przysowia-albo-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń