niedziela, 27 sierpnia 2023

Motyw - listek

Zakładka sierpniowa wykonana do zabawy Motyw x 10 jest inna niż wszystkie wcześniejsze, bo wykonana na inny tle niż białe. 
Motywem sierpniowym okazał się listek. 


Poszukałam poszperałam i znalazłam...
Znalazłam wzór do haftu odwrotnego, w którym wyszywa się tło, a motyw ma tło kanwy.
Ja jednak tradycyjnie wyszyłam motyw, ale za to wybrałam taśmę kanwy w kolorze czerwonym.


Miałam zagwozdkę i kompletną pustkę jeśli chodzi o złotą myśl do wyszycia na odwrocie.
Trochę na zdjęciu tekst zlewa się z tłem, ale w realu jest dobrze czytelny.
Mogłam zamiast ciemnobordowej nitki użyć czarnej.


Z przodu, z listkami ten ciemny bordowy kolor nitki tak fajnie, delikatnie zaznacza się. 


Zakładka przez kilka dni przeleżała wyszyta w połowie, ale doczekała się.
Gdy byłam na działce, uwagę moją przykuł listek fruwający z wiatrem i... olśniło mnie, myśl wpadła i szybko ją zapisałam, by nie uciekła w drodze do domu.
Oto ta myśl - bez książki jestem jak liść na wietrze


I obie strony zakładki gotowe.


Zakładkę posyłam do zabawy u Eli.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Splociku, bardzo podobają mi się te listeczki i jakże trafna myśl.
    Serdeczności - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wzór wyszperałam, zakładka jest urocza.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa i ładna. Podoba mi się jesienny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładeczka !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna zakładka tak jak i sentencja pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fenomenalnie połączyłaś cytat z wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje zakładki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Jest mi bardzo miło. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Śliczna, jak każda z Twoich zakładek 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Cieszę się, że się podobają. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Wspaniała zakładka :) kolory dobrane świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kress_Ko - dziękuję :)
      Wzór zakładał haftowanie tła kolorem czerwonym.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Ciekawy koncept białego haftu na czerwonej kanwie, nieczęsto spotykany, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Mam pasek czerwonej kanwy, więc nie zawahałam się użyć. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Kolejna cudowna haftowana zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zakładka 🤩 Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń