czwartek, 10 sierpnia 2023

Choinka 2023 - sierpień

W końcu zmobilizowałam się i wykonałam dwie kartki na BN.
Czasami sięgam po proste hafciki, gdy akurat nie mam natchnienia na nic innego.
Dlatego mam nieco hafcików do zagospodarowania, więc i kartek trochę powstanie, bo susza u mnie na tym polu ogromna. 

Kartki są dodatkową pracą do zabawy Choinka 2023, bo na pierwszym miejscu pozostają zakładki, które według własnego założenia wykonuję przez cały rok. 

Dzisiaj zakładka - trzecia z kolekcji pięciu wzorów.


W tej paczce upominkowej na pewno jest jakaś dobra książka. :)


Jeszcze inne spojrzenia na zakładkę.



No i czas na kartki.
Wyszyłam na resztkach kanwy dwa domki (bardzo lubię ten wzór), w których pewnie już stoją przystrojone choinki.
 

Ten wzór jest ciut skrócony, ponieważ taki był kawałek kanwy.


Ozdobny papier otrzymałam od jednej z Was.


Ten wzór jest cały, bo kanwy było odrobinę więcej. 


Kartki są, jak widać, otwierane od dołu.


Ozdobny papier z tego samego źródła.


Kolaż dla Xgalaktyki.


Zakładkę i kartki posyłam do zabawy u Xgalaktyki.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Piękna zakładka z prezentem a kartki z klimatem, zimowe domki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki z haftami są bardzo oryginalne, jedyne i niepowtarzalne. Drobne hafciki są niezwykle urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :)
      Chyba każda kartka ręcznie robiona jest niepowtarzalna, bo wystarczy jeden szczegół zmienić i już jest inna.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Coraz bardziej mi się podobają te wzory na zakładki - bardzo dobrze się prezentują. Kartki też nabrały charakteru dzięki widoczkom :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Pinterest oferuje mnóstwo fajnych wzorów na zakładki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się haft na zakładce i te urokliwe zimowe domki. Pięknie zagospodarowałaś hafciki, Splociku.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Czasami lubię powtarzać małe jednobarwne hafciki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Papier na kartkach jest ode mnie a pochodzi z Papierowego Potwora. Super kartki (wzorek bardzo mi sie podoba)
    A i zakładka jak to u Ciebie jest super taka typowo świąteczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Dziękuję za przypomnienie - mam trochę przydasiów jeszcze od Dziewczyn z nieistniejącego już forum robótkowego i od Koleżanek blogowych.
      Jak nie użyję ich w krótkim czasie, to zapominam (skleroza się kłania), co od kogo, ale gdzieś tam w blogu jest zapisane. Jeśli chodzi o rzeczy praktyczne, to pamięć raczej mnie nie zawodzi.
      Ten wzorek domku już kiedyś wyszywałam, ale lubię go nadal, bo można go różnie komponować.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba zakładka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dendrobium - dziękuję :)
      Miło, że jesteś i mam nadzieję, że po przerwie wracasz do blogowania i zmienisz mój stary adres w zakładkach na nowy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Wzór na zakładce jest świetny!
    Fajne prace stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zakładeczka, no i karteczki także. Muszę wziąć przykład z Ciebie pracowita pszczółko i też zrobić kilka karteczek na zapas, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Zaczęłam kartkować na BN i muszę to utrzymać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Piękna zakładka. Urocze kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczne, wypracowane. Podobają mi się i kartki, i zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana widzę,że się naprawdę napracowałaś, sierpień obfitował w świąteczne prace :)
    Zakładka jak zwykle cudowna i przemyślana a karteczki przeurocze. Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Tak wyszło, chyba przez te pogody, które często uziemiały mnie w domu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń