wtorek, 8 sierpnia 2023

Gra kolorów 2 - odsłona 5

To już chyba przedostatnia odsłona drugiego obrazka z zestawu Kalendarz przyrody.

Odsłonę 4 zakończyłam na takim etapie (TUTAJ)- dla przypomnienia fotka.


Ostatnie deszczowe dni sprawiły, że mogłam nieco więcej krzyżyków dodać do tego obrazka.
Najpierw pojawiły się gołe, zimowe gałązki.


Później pojawiło się to, co między gałązkami widoczne na horyzoncie.
I na tym kończę piątą odsłonę.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

12 komentarzy:

  1. Czekam niecierpliwie na efekt końcowy, na pewno będzie piękny.
    Serdeczności - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Powoli zbliżam się do końca. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Coraz piękniejszy, deszczowe dni podgoniły nam robotki ale takiego zimna w sierpniu nie pamiętam.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Ostatnie lata dawały nam do wiwatu z upałami, więc teraz jesteśmy zaskoczeni.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Dużo xxx przybyło, już jest ładnie :). Ja też deszczową aurę wykorzystałam na robótk i:).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      U mnie tak padało z krótkimi przerwami, że nawet na spacer nie dało się wyjść.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Widać coraz więcej, będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie śliczny obrazeczek. Ja ostatnio niestety pauzuje w robótkach 😒

    OdpowiedzUsuń