piątek, 25 sierpnia 2023

Moja dekoracja nr 8 - szydełko

W czerwcu, w ramach Małych dekoracji, wykonałam szydełkiem komplet serwetek sześciokątnych.
Po miesięcznym odpoczynku postanowiłam uruchomić szydełko ponownie i z tej samej bawełny wykonać komplet serwetek-podkładek, ale tym razem kwadratowych.

Wzór prosty i przyjemny w robocie, a inspirowany tym, co zobaczyłam w Pinterest.
Dawno nie robiłam filetem i trochę bałam się, że wyjdzie krzywo.
Pierwszą podkładkę potraktowałam jako próbę.
Wyszła trochę luźna i większa niż zakładałam, dlatego sprułam ją wykonałam raz jeszcze.
Tym razem wyszło, jak chciałam i tym sposobem powstały jeszcze trzy.


Do kompletu wykonałam jeszcze większą serwetkę, pod wazonik z kwiatkiem albo dzbanek z kawą albo talerz z ciastkami.


Cały komplet powędruje do sierpniowej galerii zabawy, a ostatecznie niewykluczone, że stanie się upominkiem.



Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

18 komentarzy:

  1. Ładny komplecik wyszedł,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplecik powstał. Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny komplet, bardzo mi się podobają te podkładki i serwetka. Wzór ciekawy i na szczęście niezbyt luźny, taki w sam raz :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i bardzo oryginalny komplecik. W sam raz na upominek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dekoracyjny komplet, wyobrażam go sobie na stoliku z pyszną herbatką i ciastem.
    Pozdrawiam serdecznie - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Akurat, gdy robiłam fotki nie miałam ani kawy, ani herbaty, ani ciasta.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękny komplecik przygotowałaś :) podstawki mnie osobiście kojarzą sie z kołem, a te wyszły bardzo ciekawie:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ja też w większości mam robótkowe podkładki okrągłe.
      Jedyne kwadratowe mam od blogowej koleżanki, która dawno temu zaniechała blogowanie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ach, jak równiutko! Zeby mi tak kiedyś wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Jakoś mi się udało. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękny komplet. Będzie cudownie prezentować się jako dekoracja mieszkania.

    OdpowiedzUsuń