wtorek, 5 września 2023

Male Dekoracje - galeria sierpniowa

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o Waszych dekoracjach wykonanych na miesiąc WRZESIEŃ i dotyczących tego miesiąca. 

Jak to było w sierpniu, jakie prace wykonałyście w ramach zabawy Małe Dekoracje, o tym poniżej.  

Dla większości, wakacje to czas pozbawiony zabaw, a w znacznej mierze przeznaczony na odpoczynek, wyjazdy w znane i nieznane miejsca.
Najważniejsze, by czas przeznaczony na wypoczynek był czasem wspaniale wykorzystanym i pozostawiającym mnóstwo sympatycznych wspomnień.

Tymczasem, dziękuję za wspólną zabawę w sierpniu i zapraszam do oglądania prac z tego miesiąca. 

Motto zabawy:
"Kreatywność jest zaraźliwa. Zarażaj nią." - Albert Einstein

Małe Dekoracje - Galeria Sierpień







7. Ja Splocik

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

36 komentarzy:

  1. Jak zawsze dziewczyny się postarały. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prace, motylki rewelacyjne.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - też mi się podobają :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładne, pomysłowe prace sierpniowe. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - też jestem tego zdania :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ulo - podzielam Twoje zdanie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - myślę podobnie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Podziwiam prace kreatywnych dziewczyn.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - podziwiam z Tobą :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kress_Ka - to zasługa Dziewczyn :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Jak widać co niektórzy wakacji nie mieli albo będą mieć później. Co prawda ja już wróciłam ale póki co się ogarniam !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - nie wszyscy wakacjują w tym samym czasie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. A tu znajdziesz moją pracę na wrzesień
      https://iwanna59.blogspot.com/2023/09/mae-dekoracje-wrzesien.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Przepiękna galeria uroczych i różnorodnych prac nic tylko podziwiać 🤩Pozdrawiam Splociku;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - podzielam Twoje zdanie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Piękne prace powstały- skrzat mnie zachwycił:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - też tak uważam :)
      A na skrzata mam chrapkę, tylko nie wiem kiedy się za niego zabiorę. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Link z wpisem wrześniowym: https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/09/mae-dekoracje-oraz-link-party-smal.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jeanette - podzielam Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Moja wrześniowa dekoracja : https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/09/apacz-snow-dla-eluni.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Moj wrzesień:https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/09/237mae-dekoracje-i-urodziny-bloga.html?m=1 ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Zgłaszam moją dekorację sierpniową: https://uantoniny.blogspot.com/2023/09/byc-moze.html . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację :)
      Chyba chodzi o dekorację wrześniową?
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Naturalnie chodziło mi o dekorację wrześniową. Przepraszam za przejęzyczenie.

      Usuń
    3. Antonino - czasami jestem domyślna. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. o przepraszam miałam tu zalinkować a dałam pod postem Twojej dekoracji wrześniowej http://gosiazoltek.blogspot.com/2023/09/jesiennie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
      W tamtym miejscu Twój komentarz nie pojawił się, ponieważ po tej informacji nie opublikowałam go.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń