niedziela, 1 października 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... - październik

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania. 

Nie korzystam z linkowania do żabek, dlatego wskazuję miejsce, w którym oczekuję informacji w komentarzu o publikacji wpisu z wykonaną pracą. 

Jak ten czas leci, dopiero skończyły się wakacje..., a i wrzesień już za nami.

Znacie to?

Mimozami jesień się zaczyna, 
Złotawa krucha i miła...
Napisał Tuwim, a wyśpiewał Niemen

Zaczęła rządzić jesień i mam nadzieję, że jesienne klimaty podsuną Wam pomysły na interpretację wybranych słów w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo...

Słowa wybieramy z przysłów, które proponuję na PAŹDZIERNIK.

1. Książek, jak i przyjaciół powinno być niewiele, ale za to dobre.
2. Wóz odpoczywa zimą, sanie latem, koń nie odpoczywa nigdy.

Życzę przyjemnej zabawy. :) 

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo... trwa :) 


O zasadach napisałam TUTAJ

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 8 - sierpniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 9 - wrześniowe i efekty prac.

Motto zabawy, to: 

Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić",
nie powinien przeszkadzać temu, który to robi.

Zatem przyłącz się do zabawy 
i rób to, co dla innych wydaje się niemożliwe, 
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
a każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 10 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.


2. Haft i Patchwork 


4. Motylek 



7. Renata 


9. El 


11. Ja Splocik

praca frywolitkowa

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

28 komentarzy:

  1. Ładne przysłowia, coś tam świta, spróbuję bo nigdy nie robiłam.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - już mnie zaciekawiłaś, czego jeszcze nie robiłaś...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że jednym projektem jestem w stanie zobrazować oba przysłowia w tym miesiącu. Dzisiaj rano odbyła się sesja fotograficzna więc do końca miesiąca powinno udać mi się poczynić wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - no proszę, jak dopasowałam przysłowia. :)
      Już czekam na fotki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Coś się tam wymyśli, przysłowia nie są trudne Ale na ten moment tylko zanotuję już zbyt późno na myślenie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - wiem, że u Ciebie "coś się tam wymyśli" zawsze kończy się świetną pracą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Tu znajdziesz moją pracę na Twoja zabawę :-) https://iwanna59.blogspot.com/2023/10/rekodzieo-i-przysowia-pazdziernik.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Oto moja interpretacja przysłowia październikowego: https://uantoniny.blogspot.com/2023/10/kosz-z-resztek-woczki.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Moja interpretacja październikowa: https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/10/konik-i-bransoletka.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Moja interpretacja: https://iglaprzezkanwe.blogspot.com/2023/10/choinka-2023-pazdziernik-oraz-rekodzieo.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Zadanie październikowe https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/10/240chwale-sie.html?m=1, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. A ja tym razem mam jedną wielką pustkę w głowie, choć minęło pół miesiąca:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - nie wierzę, Ty masz pustkę?
      Przyjrzyj się każdemu słowu z osobna, a pustka na pewno zniknie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ta znikła, bu:( dorzucę tylko co nieco, ale żebym była kreatywna to nie powiem:(

      Usuń
    3. Reniu - no widzisz. :)))
      Dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Splociku, tutaj jest moja interpretacja przysłowia: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2023/10/rekodzieo-i-przysowia-albo-pazdziernik.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Splociku :) To moja interpretacja październikowego przysłowia:
    https://z-mojego-swiata.blogspot.com/2023/10/nasze-rece-nie-odpoczywaja-nigdy.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Wspaniałą galeria prac. Są różnorodne i o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - i to mi się też podoba, że prace są różnorodne. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Link do zaległej pracy październikowej:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/12/rekodzieo-i-przysowia-albo-crafts-and.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń