piątek, 6 października 2023

Choinka 2023 - październik

Tym razem w ramach zabawy Choinka 2023, powstała zakładka i powstały też kartki 

Wyszyłam piąty motyw z zestawu, o którym pisałam wcześniej, w czerwcu.
Motywy, które wykonywałam od czerwca do teraz:
- pierwszy motyw - TUTAJ
- drugi motyw - TUTAJ
- trzeci motyw - TUTAJ
- czwarty motyw - TUTAJ.


Na piątej zakładce zagościł bałwanek.



Jak w poprzednich przypadkach część wzoru (bałwanek) lub cały motyw może być wykorzystany również do ozdobienia kartki.


Na odwrocie zakładki wyszyłam napis, który nasunął mi się podczas wyszywania.


Wykonałam dwie kartki z małymi hafcikami.
Jedna jest z piernikowym domkiem, który pozostał mi z czasu wyszywania domków do zawieszek.



Druga kartka ma nietypowy kształt.
Miałam pozostałości w formie koła po innej pracy.
Po złożeniu koła, przycięłam górę i dół pozostawiając zakrzywiony bok.


Na kartce pojawiła się bombka z latarenką.


Kolaż dla Xgalaktyki.


Zakładka i kartki lecą do zabawy u Xgalaktyki


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. Zakładka do kolekcji fantastyczna a pókolista kartka z latarenką wymiata, cudenka.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Bywają takie kolekcje, obok a przejść obojętnie i to była jedna z nich. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo ładna zakładka i kartki też mi się podobają.
    Właśnie wczoraj przejrzałam swoje zapasy kartek i stwierdziłam, że już czas najwyższy zabrać się za produkcję, bo święta coraz bliżej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Mimo, że ostatnio nie wysyłam tak dużo kartek jak kiedyś, to jednak mam braki i staram się je szybko nadrobić.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Wspaniałe zakładki i cudowne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Nie od dziś wiadomo że kocham wszystko co ma w sobie haft krzyżykowy dlatego bardzo mi się podobają i zakładka i kartki, są świetne!! Na Święta będą jak znalazł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiadomo, wiadomo, że lubisz.
      Jeszcze trochę kartek muszę dorobić, bo ciągle mi brakuje.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczności 🤩 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace, szczególnie podoba się mi ta nietypowa kartka, fajnie to wykombinowałaś=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Mam jeszcze jedną taką krzywą w przygotowaniu, ale może jeszcze zrobię inne trochę pokrzywione.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Cudowne zakładki, urocze kartki - szczególnie ta w nietypowym kształcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Myślę, że takich nietypowych parę jeszcze zrobię, ale nie jestem pewna tak do końca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Splociku, zakładka z bałwankiem jest przeurocza, Bardzo podoba ją mi się Twoje kartki, zwłaszcza ta o intrygującym kształcie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Szkoda, że kolekcja ma tylko 5 wzorów.
      Czasami przydarzy mi się kartka w nietypowym kształcie.
      Kilka lat temu wykonałam sporo kartek o nietypowych kształtach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jak zwykle podziwiam Twoje xxx - i zakładka i kartki wyszły świetnie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne prace. Szczególnie wpadła mi w oko kartka z latarenką , fajnie wygląda w takim niecodziennym kształcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Lubię czasami zrobić coś nietypowego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Nieustająco podziwiam! :-)))))
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ten domek z piernika! Ślinka pociekła, mimo, że to haft a nie piernik . . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Niektóre hafty wyglądają bardzo realnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Przepiękne prace! Podziwiam hafciki krzyżykowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha ale fajną kolekcja zakładek.... ale masz ich w zapasie.... super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Zapas zakładek mam pokaźny. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Hafty wspaniałe i bardzo oryginalny pomysł i wykonanie kartki z części koła. Wszystkie prace wyszły super.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Czasami lubię odskoczyć od ustalonych wzorców. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń