czwartek, 5 października 2023

Małe Dekoracje - galeria wrześniowa

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o Waszych dekoracjach wykonanych na miesiąc PAŹDZIERNIK i dotyczących tego miesiąca. 

Zaczęła się jesień, na razie jeszcze ciepła, a za chwilę będzie kolorowa, a my zaczynamy kolejny miesiąc zabawy Małe Dekoracje.
Jakoś mam nieodparte wrażenie, że jesienne klimaty wprawią Was w dobry nastrój i podsuną pomysły do wykonania kolorowych dekoracji. 

Wasze wrześniowe prace bardzo podobają mi się, są zróżnicowane i pomysłowe. 
Dziękuję Wam za wspólną zabawę we wrześniu i czekam na nowe dekoracyjne drobiazgi.
 
Zapraszam do obejrzenia prac z poprzedniego miesiąca.

Motto zabawy:
"Kreatywność jest zaraźliwa. Zarażaj nią." - Albert Einstein

Małe Dekoracje - Galeria Wrzesień








8. Ja Splocik 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. I jak tu nie podziwiać takich pięknych dekoracji!
    Pozdrawiam serdecznie - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - tylko podziwiać i inspirować się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Sliczne prace, łapacz snów prześliczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace, bardzo różnorodne. Poniżej linki do mojego postu dot. październikowej odsłony zabawy:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/10/mae-dekoracje-oraz-rekodzieo-i-anagramy.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. śliczne prace:) podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - też je podziwiam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Tym razem dorzucę coś mojego;)

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - podzielam Twoje zdanie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Oto moja dekoracja na październik : http://gosiazoltek.blogspot.com/2023/10/mae-dekoracje-ozdoba-na-piku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. A tutaj moja dekoracja październikowa: https://uantoniny.blogspot.com/2023/10/dynie-wszedzie.html
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Splociku oto moja dekoracja październikowa: https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/10/przybornik-do-szycia.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jak to się stało że nie ma tu mojego komentarza to nie wiem widać zapomniałam, a jest co podziwiać bo wszystkie prace są super. Dziękuję Ci za prowadzenie tej zabawy !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - czasami tak bywa, że wydaje nam się, iż dodaliśmy komentarz, a jego nie widać.
      Gdyby był w spamie, to z pewnością pojawiłby się, bo sprawdzam spam bardzo często.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. a tu znajdziesz moją pracę na październik. https://iwanna59.blogspot.com/2023/10/mae-dekoracje-i-link-party-u-reni.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Twój komentarz też był w SPAMIE już go opublikowałam . Do Spamu też często zaglądam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Często trafiam do kogoś, u kogo pisałam komentarz, ale go nie widać i zachodzę w głowę, czy rzeczywiście tylko wydaje mi się, że pisałam.
      Niektóre osoby nie zaglądają do spamów albo robią to bardzo rzadko.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Nie od dziś wiadomo, że kocham galerie prac - tyle wspaniałości w jednym miejscu. Gratulacje, dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - galerie prac maja to do siebie, że często jeden temat można zobaczyć w różnym wydaniu i to jest najfajniejsze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Moja dekoracja domowa:https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/10/241jesiennie.html?m=1,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń