piątek, 20 października 2023

Gra kolorów 3 - odsłona 2 do przysłowia

Wyszywam trzeci widoczek z zestawu Kalendarz przyrody, a jest nim Marzec.
Ten wzór wyszywa mi się nietypowo, bo ciągle musze kontrolować kolory mulin, które wybrałam na podstawie barwnego schematu.
Jednak nie dam się, bo upartość Koziorożca bierze górę w podobnych przypadkach.

Dla przypomnienia, w poprzedniej odsłonie (TUTAJ) przedstawiłam początkowy fragment.


Od tamtego czasu wyszyłam kolejny fragment.


Jak dotychczas, jestem zadowolona z doboru nici.


Może odcienie brązu zmieniłabym na nieco jaśniejsze, ale na małym fragmencie nie mogłam tego stwierdzić, a potem było za dużo, by pruć.
Mam nadzieję, że to nie wpłynie na całość obrazka i efekt mnie zachwyci.
Nie wiem ile wyszyłam  krzyżyków, bo nie liczę, ale jak mnie, to dużo. 

Myślę, że ta praca w toku pasuje do części jednego z przysłów zabawy Rękodzieło i przysłowia albo... 


Dla przypomnienia - przysłowia październikowe:

1. Książek, jak i przyjaciół powinno być niewiele, ale za to dobre.
2. Wóz odpoczywa zimą, sanie latem, koń nie odpoczywa nigdy.

Obrazek w toku świadczy o tym, że moje ręce nie odpoczywają nigdy.

Jednak, żeby nie było, przedstawiam też skończoną pracę, ale to w drugim blogu - TUTAJ.  

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

18 komentarzy:

  1. No racja, zawsze coś się dłubie,haftuje, dzierga, super interpretacja.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Ręce i głowa, to chyba dwie części człowieka (a moje zwłaszcza), które nigdy nie odpoczywają, chyba, że podczas snu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Fajny będzie obrazek, lubię takie pastelowe kolory, co by one nie przedstawiały !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiem, że nie lubisz wyszywać tła, ale w tych obrazkach trudno mówić o tle, bo kolory bardzo się przeplatają. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ogrom krzyżyków!! ogrom pracy, cudownie dobrane kolory - już zachwyca, a gotowy powoli na kolana:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Czy powali, to się okaże. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Już wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta kolorystyka, fajnie oddaje klimat marca.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Zobaczymy, jaki będzie ostateczny efekt.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Pracowita jesteś niesamowicie Splociku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      To miłe. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Będzie piękny komplet :) Przy pracy haftowanej z tyloma kolorami pracy jest co niemiara.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Splociku :) Podoba mi się ta seria (wcześniej nie widziałam u nikogo), a kolory dobrałaś bardzo ładnie. Ja już dawno przestałam się przejmować tak dokładnym, idealnym odtwarzaniem schematu. Najczęściej przyczyną jest brak u mnie tego konkretnego koloru, a ciągłe kupowanie nowych sprzyja rozrastaniu się naszych zapasów.

    Długo nie wiedziałam jak w październiku podejść do zabawy, ale u Ciebie znalazłam podpowiedź. To przecież takie proste: "nasze ręce nie odpoczywają nigdy". Pozwolę sobie wykorzystać taką interpretację (oczywiście z zaznaczeniem Twojego autorstwa).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      Trafiłam na nią w Pinterest.
      W wielu przypadkach kolory zmieniam i dobieram sama, ale są wzory, które odpowiadają mi w całości.
      Oczywiście korzystaj z podpowiedzi, po to one są. :)
      Ciekawa jestem, co przedstawisz ?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń