poniedziałek, 30 października 2023

Motyw - BARWY NARODOWE

Dość długo zastanawiałam się jaki motyw w BARWACH NARODOWYCH wyszyć na zakładce.
Właśnie takie wytyczne przedstawiła nam Ela w zabawie Motyw x 10


Miałam przygotowane różne wzory i przemyślane warianty przełożenia haftu kolorowego na jednokolorowy. 
Jednokolorowy dlatego, że podjęłam decyzję o zastosowaniu czerwonej taśmy, jak to już raz zrobiłam - TUTAJ

Ostatecznie wybrałam motyw wijącej się szarfy, chociaż korciły mnie inne wzory, w tym kwiatowe, ale wszystko możliwe, że i na nie przyjdzie pora.

Tradycyjnie widok na tle książki.


Widok na biurku, na wprost.


Podczas haftowania wpadł mi do głowy taki tekst, bo jaka by nie była książka, to zawsze sprawia, że czujemy się, jakbyśmy byli w innej rzeczywistości, w innym świecie.


Wyraźniejszy widok. 


Zakładkę posyłam do zabawy u Eli.


Na koniec wszystkie zakładki, które powstały podczas zabawy Motyw x 10.


Myśli, które nasuwały mi się podczas haftowania zakładek. 


Dziękuję Elu za zorganizowanie i prowadzenie super zabawy, dla mnie bardzo przyjemnej i motywującej.

Jeszcze banerek zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Dziękuję za wspólną zabawę, piękne zakładki powstały, a ostatnia to prawdziwa wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Zabawa była wspaniała - miło było bawić się w Waszym gronie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo fajna, myślałam że to haft perełkami, brawo za pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Do haftu z perełkami jeszcze nie dorosłam. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajny wzorek powstał na Twojej zakładce a te Twoje złote myśli powinnaś w ramki oprawić świetne są. Zresztą Wszystkie Twoje zakładki cudne są ale najbardziej mi się podoba ta z różą. W sumie to szkoda że ta zabaw już się skończyła bo świetnie mi się wyszywało te zakładki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Racja, fajna zabawa i szkoda, że skończyła się, ale może będzie inna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Super zakładka, bardzo mi się podoba taki oryginalny wzór. Wygląda to naprawdę kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna zakładka. Fajny wzór wynalazlaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. wybrnęłaś fantastycznie - zakładka jest idealna:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Tak mi wyszło. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Jak zawsze jestem pod wrażeniem! :-))))
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Splociku, Twoje zakładki wymiatają 🤩 są bosskie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie uniknęłaś najprostszego rozwiązania - flagi. Brawo! Kolekcja zakładek imponująca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Bardzo rzadko wykorzystuję najprostsze rozwiązania, a w tym przypadku byłoby to naj.. najprostsze rozwiązanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń