środa, 25 października 2023

Moja dekoracja nr 10 - haft i podstawki

W tym miesiącu, w ramach zabawy Małe Dekoracje, wykonałam ozdoby do kuchni.

Długo leżały małe hafciki imbryczków i filiżanek, ale w końcu nadarzyła się okazja na ich zagospodarowanie. 
Jakiś czas temu Siostrzeniec Ktosia sprezentował nam drewniane podstaweczki.
Od czasu do czasu zerkałam na nie i zastanawiała się, czy mogą mieć inne zastosowanie niż typowe podstawki pod kubki bądź szklanki.
No i znalazłam....potraktowałam je jako dekorację. 

Hafciki podkleiłam białą tekturką.


Po odpowiednim przycięciu przykleiłam do podstawek.


Z tyłu każdej podstawki przymocowałam tasiemkę do zawieszenia. 


I tym sposobem powstała dekoracja do kuchni. 

Wiszą w miejscu, gdzie wcześniej wisiały serduszka (o nich TUTAJ). 
Tu inaczej pada światło i podstawki sprawiają wrażenie wypukłych ramek.


Dekoracyjne podstaweczki pojawią się w galerii podsumowującej październik. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. Pomysł kapitalny ,faktycznie wygląda ta podstawka jak wypukła ramka ,piekna dekoracja, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł, bardzo się mi podoba uzyskany efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Mnie też podoba się efekt. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Świetnie zagospodarowałaś, splociku, te małe hafciki. Dekoracje śliczne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny pomysł. I wykonanie super oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podstawki! Podoba mi się pomysł na wykorzystanie tych hafcików . Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zastosowanie i ciekawy efekt wizualny :) Takie ozdoby, które są zrobione samodzielnie, najlepiej wyglądają. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Własnoręczne ozdoby wprowadzają do wnętrz wyjątkowy klimat - nasz.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Super pomysł, hafciki pięknie wyglądają tak oprawione:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te podstawki a hafciki super !! Super miałaś pomysł co by ozdobić te podstawki hafcikami. Wzór na te filiżanki i czajniczki jest super. Rozumiem że są 3 filiżanki i 3 czajniczki, brakuje mi tu zdjęcia na ścianie jako ozdoba wszystkie razem :-). Ale może się i czepiam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Każde zdjęcie pokazuje komplet - czajniczek i filiżanka o tym samym wzorku - kompletów jest trzy.
      Ostatnie zdjęcie pokazuje jeden komplet wiszący na półce kuchennej.
      Zrobiłam przybliżenie tylko jednego kompletu, bo z odległości hafciki były by bardzo malutkie, ale odniosłam się linkiem do wiszących serduszek, tam widać całą półkę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądają. Znakomity pomysł i wykonanie. Jako ozdoba są te talerzyczki z haftem jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :)
      Dawno temu były ozdobne talerze do zawieszania na ścianie, może moja głowa mi o tym przypomniała. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Super pomysł! Bardzo mi się podoba!!!!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Po machaniu Cię poznałam. :)
      Gdyby nie to machanie, to komentarz nie pojawiłby się, ponieważ tych bez podpisu nie puszczam i na nie nie odpowiadam.
      Czy wcześniej napisałaś tu komentarz bez podpisu?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Cudnie się prezentują i na pewno cieszą oko:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Na jakiś czas będą cieszyć oko, bo to jest miejsce, w którym dekoracje zmieniają się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Miałaś rewelacyjny pomysł. Wyjątkowo piękna dekoracja powstała.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne przerobiłaś podstawki na dekoracje do kuchni. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń