czwartek, 20 lipca 2023

Choinka 2023 - lipiec

Miała być zakładka i dwie kartki, ale okrutnie trudno mi zmobilizować się do wykonania kartek, chociaż hafciki są gotowe, a kartek w tym temacie mam ogromny brak.
Mimo, że zabawa Choinka 2023 pozwala wykonywać wszelkie prace związane z BN, więc kartki też mogą być, to jednak bardziej mobilizuje mnie zabawa typowo kartkowa.
Może w następnym miesiącu uda mi się zrobić kilka kartek.

Zatem dzisiaj kolejna zakładka z serii pięciu, o których pisałam poprzednio - TUTAJ.   



Jeszcze spojrzenie na tle biurka.



Obie strony zakładki,


którą posyłam do zabawy u Xgalaktyki.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

22 komentarze:

  1. Piekna, świąteczna z serduszkami i małą gałązka, kolekcja zakładek rośnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      To nie są serduszka, to owoce ostrokrzewu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ale ten ostrokrzew jest na tle serduszek,tak to widzę, pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Urszulo - chyba myślenie na chwilę mi się wyłączyło... hi hi :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ty wiesz że mam niezłego świra na punkcie zakładek, więc jak dla mnie jest super. Motywy świąteczne też lubię, choć przyznaję że zakładki z tym motywem mało schodzą. Ale oczywiście jak najbardziej Ci kibicuję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiem co masz na punkcie zakładek. :)
      Nie robię zakładek ani innych rzeczy na sprzedaż.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładna świąteczna zakładka, Splociku, lubię motyw ostrokrzewu.
    Serdeczności - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Cieszę się, że Ci się podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Fajna zakładka, muszę kiedyś spróbować jedną zrobić, nie wiem czego się tak boję, pewnie tego że się popruje albo wyjdzie koślawo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Savage - dziękuję :)
      Spróbuj, to nie jest trudne, a jak na początek wyjdzie koślawo, to będzie wiadomo na co trzeba zwrócić uwagę - służę pomocą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczna 🤩a mnie dopadł kolejny kryzys 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Kryzys... a kysz!
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Cudowna świąteczna haftowana zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten haft jest uroczy, myśle, że równie dobrze wyglądał by na kartce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Masz rację, ale wybrałam zakładkę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Rewelacyjna. Wzór pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Wzór znaleziony dawno temu w sieci.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń