poniedziałek, 13 listopada 2023

Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024 - listopad

To już trzecia kartka z trzech schematów z dużym jajem, które wykonałam do zabaw wielkanocnych - Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024

Tym razem jajo i kartka w kolorach niebieskich. 


jak poprzednie jajka i to schowało się w kwiatach.


Wykorzystałam ten sam papier w kwiaty i widać, że inaczej prezentuje się on z jajkiem czerwonym , a inaczej z jajkiem niebieskim.


Razem trzy kartki z jajkami w kropki.
O kartce z czerwonym jajkiem pisałam TUTAJ
O kartce z żółtym jajkiem pisałam TUTAJ.


Kartkę z niebieskim jajkiem posyłam do zabaw wielkanocnych:


- u The Primitive Moon


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

28 komentarzy:

  1. Bardzo to ładnie wygląda. Podoba mi się koncepcja robienia serii kartek (trochę jak moja seria zakładek, ale bardziej "seryjna"). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki, podziwiam!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Jajka na kwiatowym tle są piękne, kartki są ekstra, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje jajka. Je wybieram tą z niebieskim jajem. świetny jest , w sensie haft, zresztą kartka z nim też. Fajne są te hafciki i świetnie pasują do kartek Wielkanocnych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Chyba wyszyję jeszcze w innym zestawieniu kolorystycznym. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Bardzo ładne te kartki z haftowanym jajem. Niby takie same, ale kolory nadają nieco inny wygląd. W sumie wszystkie trzy bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :)
      Mam ochotę na wyszycie je w innych kolorystykach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Fajne to jajo, podoba mi się ten wzór i zastosowanie. Może też go w końcu wyszyję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Wszystko przed Tobą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczna, co tu dużo mówić 😉 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł:) Bardzo ładnie się to wszystko prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajo w kwiatach - super pomysł .Cudne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trzy karteczki śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Splociku, bardzo podobają mi się te kartki, jaja są super i dobrałaś do nich idealne papiery. Najbardziej podoba mi się niebieskie - mój ulubiony kolor.
    Serdeczności - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      To też mój kolor. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Chciałam napisać, że najładniejsze niebieskie. Ale jak zestawiłaś wszystkie trzy, to trudno się zdecydować. Wszystkie wyszły uroczo i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te jajka w karteczkach. Super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda. Fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń