środa, 8 listopada 2023

Choinka 2023 - listopad

W tym miesiącu również powstały - zakładka i dwie kartki w ramach zabawy Choinka 2023.   
Na zakładkę wybrałam motyw gałązki świątecznego krzewu.

Tradycyjnie widok na tle książki.


Jeszcze myśl moja...


Spojrzenie na tle biurka.


I zbliżenie na myśl, która wpadła mi pod koniec haftowania zakładki. 


Powstały, jak pisałam, dwie kartki i obie na takich samych bazach, co w poprzednim miesiącu.
Jedna na drugiej części obciętego koła...


druga na brązowym kartoniku.


W obu zastosowała pozostałe części ozdobnego papieru.


W obu częściach są po dwie bombki - jedna mniejsza z choineczką i gwiazdeczką, druga z haftem.
Nie mam wykrojników gałązek iglastych, a te które wykorzystałam, są topniejącą resztką gałązek otrzymanych od blogowych Koleżanek.
Jak skończą mi się takie gałązki (zielone dawno już wyszły), to będę musiała coś wymyślić. 


Zakładkę i kartki ślę do zabawy u Xgalaktyki.


Banerek zabawy.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

22 komentarze:

  1. Bardzo piękne motywy świąteczne. Zakładka urocza i ma wspaniałe hasło; karteczki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka i kartki rewelacyjne , sentencja nie dla mnie bo jak masz 8 osób dodatkowo w domu to nawet nie wiesz gdzie masz książki, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      To możesz z książką odpocząć po świętach, jak wszyscy wyjadą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękny zimowy komplecik powstał, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się stęskniłam za Twoimi cudeńkami ! Zakładka urocza i kartki przepiękne ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulo - dziękuję :)
      Cieszę się, że podobają się Tobie moje kartki, jednak do Twoich kartek mi daleko...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Prześliczne 🤩 ja to w ogóle nie wiem jak się zabrać za kartki 🤷‍♀️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Po prostu - bierzesz papiery, nożyczki, różne dodatki i klej.
      Tniesz, przymierzasz, kleisz i gotowe.
      Wcześniej możesz poszukać inspiracji.
      Dobrą podpowiedzią są mapki kartek.
      Możesz też skorzystać z filmików instruktażowych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. CUDNE!! prace, zakładka jest wręcz zachwycająca z tym delikatnym haftem ostrokrzewu, a kartka z norweskim wzorem skradła moje serducho- chyba czas do niego wrócić;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Hafciki na bombkach, to resztki sprzed lat z zabawy u Raeszki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo sympatyczna zakładka. Podoba mi się ten motyw.
    Kartki tez oczywiście super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace:) Te bombki na kartkach wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham zakładki i ta nie jest wyjątkiem, chociaż te linie trochę mi zaburzają obraz gałązki.
    Natomiast kartki wyszły wyśmienicie. Jednak co kartka z haftem, to kartka z haftem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Takie były linie na schemacie i gdy byłam w połowie zakładki stwierdziłam, że mogłam wyszyć co drugi szczebelek, byłyby rzadziej i lżej na zakładce.
      Równie dobrze mogłam wziąć jaśniejszy kolor na szczebelki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Fajna zakładka typowo Świąteczna a kartki też super. Kolejna zabawa zaliczona a to najważniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna świetna zakładka, a kartki w tej formie z dodatkiem haftu prezentują się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń