piątek, 1 grudnia 2023

Rękodzieło i przysłowia albo... - grudzień

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania. 

Proszę o umieszczenie w swoim grudniowym wpisie zestawienia prac wykonanych w ramach tej zabawy. 

Rozpoczynamy dziś grudniowe wyzwanie w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo... 
Jest to ostatni miesiąc tej zabawy i zastanawiam się, czy ją kontynuować, a przede wszystkim czy Wy macie ochotę bawić się nadal w interpretowanie słów zawartych w przysłowiach albo cytatach, które w tym roku dołączyłam do zabawy.
Jeśli wyrazicie taką chęć, to z przyjemnością wyszukam dla Was przysłowia i cytaty na kolejny rok.
 
Na miesiąc GRUDZIEŃ przygotowałam takie oto przysłowia:

1. Lepszy mały ogień, który nas grzeje, niż wielki, który nas pali.
2. Dzielenie się z drugim - oznacza bogactwo.

Życzę przyjemnej zabawy. :)

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo... dobiega końca :)
  

O zasadach napisałam TUTAJ

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 8 - sierpniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 9 - wrześniowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 10 - październikowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 11 - listopadowe i efekty prac.

Motto zabawy, to: 

Człowiek, który mówi: "tego nie da się zrobić",
nie powinien przeszkadzać temu, który to robi.

Zatem przyłącz się do zabawy 
i rób to, co dla innych wydaje się niemożliwe, 
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
a każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 12 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.  


2. Renata 


4. Urszula97 





9. Ja Splocik

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

34 komentarze:

  1. No i fajnie, wiem już wiem.Pozdrawiam cieplutko.Jestem chętna do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za chęć do dalszej zabawy:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Myślę, że zabawę należy przedłużyć na kolejny rok. Dla mnie była dopingiem, by wykonać kolejną pracę i zrobić wpis na blogu.
    Nie wiem w jakiej formie ma być wykonane zestawienie prac (rozumiem, że od stycznia do grudnia) czy mają to być linki odnoszące się do publikacji na osobistych blogach, czy linki odnoszące się do Twoich zestawień Splociku, czy też jakiś inny sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za chęć do dalszej zabawy:)
      Mnie też zabawy dopingują w tym przygotowanie dla Was zadań. :)
      Zestawienia robimy w formie kolażu fotek ze wszystkich zadań wykonanych w ramach zabawy. bez linków.
      Zerknij do etykiety "zabawa Kolorowe biscorniaczki" - tam w każdym wpisie na końcu wstawiałam takie zestawienie - bez linków.
      Czy to wyjaśnienie wystarczy?
      Jeśli jeszcze masz wątpliwości, to puść maila.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Rozumiem, że takie zestawienie umieszczam na swoim blogu, a Tobie przesyłam linka do kolażu. Dziękuję za wyjaśnienie.

      Usuń
    3. Antonino - dokładnie o to chodzi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne, fajne, ale na ta chwilę nic niw wiem;) pozdrawiam zimowo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - jak zawsze, na początku, potem wszystko się rozjaśnia. :)
      U mnie też zima. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Reniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ja chyba każdą fotkę dam osobno, nie umiem robic kolażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - może być i tak, ale mogę Ci podpowiedzieć jak taki kolaż przygotować.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Dziękuję, przy okazji się odezwę, praca wszakże w toku ale do końca daleko.Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    3. Urszulo - spokojnie, poczeka, :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Dziękuję za zorganizowanie zabawy, było super, a teraz grudniowa interpretacja : https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/12/rekodzieo-i-przysowia-albo-grudzien-i.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Fajne przysłowia na grudzień . Bawię się z Toba dalej . Póki co mam pustkę w głowie ale cos się tam wymyśli zresztą zawsze się wymyśla.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - wiem, że Ty zawsze pomyślisz i wykonasz fajną pracę.
      Cieszę się, że masz ochotę na ciąg dalszy zabawy.

      Usuń
  7. i znowu zapomniałam tytułu mam nadzieję że znajdziesz https://iwanna59.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Moja praca na grudzień https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/12/249ostatnie-zabawy-w-2023-roku.html?m=1,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jestem chętna, choć nie wiem czy co miesiąc :) Moja grudniowa praca: https://iglaprzezkanwe.blogspot.com/2023/12/choinka-2023-oraz-rekodzieo-i-przysowia.html
    Chyba tym razem nie zapomniałam o niczym - jest i link i banerek i kolaż, ale jeśli jednak to pisz śmiało :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Poradziłaś sobie świetnie ze wszystkim. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Super! W końcu o niczym nie zapomniałam 👍Pozdrawiam

      Usuń
    3. Jeanette - brawo Ty :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Moja grudniowa praca: https://uantoniny.blogspot.com/2023/12/szopka.html
    oraz podsumowanie obydwu zabaw.
    Bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy, było bardzo miło wymyślać nowe prace, a także podziwiać dzieła wykonane przez inne panie. Są niezwykłe i inspirujące.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. I KOLAŻ udało mi się zrobić.https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/12/251tegoroczne-zabawy-u-splocika.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - poradziłaś sobie wyśmienicie. :)
      Brawo TY! :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Splociku, moja interpretacja grudniowego przysłowia: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2023/12/rekodzieo-i-przysowia-albo-grudzien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Link do moich prac grudniowych prac wraz z podsumowaniem całorocznym:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2023/12/rekodzieo-i-przysowia-albo-crafts-and.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń