piątek, 15 grudnia 2023

Gra kolorów 3 - odsłona 6 - finał

To już ostatnia odsłona haftowania obrazka "Marzec" z serii Kalendarz przyrody.  

Tak wyglądał obrazek na zakończenie odsłony 5 - TUTAJ


A teraz ciąg dalszy - wyszyłam kawał nieba i obrazek już niemal gotowy.


Pozostało niewiele i to też już jest - ciemne chmurki o ptaki. 


A to już gotowy haft zdjęty z tamborka - Marzec w całej okazałości.


Dla przypomnienia - Luty - jego finał był TUTAJ


Do kompletu - Styczeń, który miał swój finał TUTAJ


Niestety nie uda mi się oprawić obrazków w grudniu, bo po pierwsze - nie mam jeszcze ramek, a po drugie wiadomo - okres przedświąteczny obfituje w prace ważne i ważniejsze.
A na dodatek przypętało się jakieś przeziębienie i na razie walczę by szybko je pożegnać.
Hafty poczekają zatem na oprawę na początek przyszłego roku.

Teraz mam na oku jeden obrazek do wyszycia i może zacznę go między pracami przedświątecznymi - jako przerywnik.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

22 komentarze:

  1. Podobają mi się te obrazki i żałuję, że nie będzie dalszego ciągu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - mnie też się podobają, ale nie ma kolejnych, więc na tych poprzestanę.
      Są dostępne jeszcze dwa, ale to maj i sierpień, a to mi nie pasuje.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piekny, nie mogłam sobie wyobrazić ale jest super.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obrazki a najbardziej podoba mi się marzec.Już jestem ciekawa co będziesz haftować.
    Serdeczności posyłam Elżusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Najpierw muszę zacząć. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Wszystkie trzy obrazki bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria obrazków wyszła imponująca. Ten marcowy kojarzy mi się z obrazami (pastelami) Wyspiańskiego, który utrwalił właśnie takie marcowe pejzaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :)
      Masz rację, że one mogą kojarzyć się z Wyspiańskim.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Ja tam bym oprawiła je w jedną ramkę taką dzieloną na trzy, ale oczywiście co kto lubi. Fajnie że skończyłaś a z drugiej strony szkoda że nie znalazłaś pozostałych miesięcy.
    Sam obrazek mi się podoba zwłaszcza te pastelowe kolory,. Zdrówka życzę i oby to przeziębienie sobie poszło, wszak Święta idą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Do jednej ramki, to one są za duże, ale coś wymyślę.
      Mam nadzieję, że do Świąt będę na chodzie - dzięki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękne hafty :)
    U nas też wszyscy z katarem ..pogoda nienajlepsza, co trochę pada deszcz . Pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego powrotu do pełni zdrowia :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Pochwała dla Autorki, ja tylko odtwarzam.
      Póki co kuruję się na różne sposoby i wygrzewam się; myślę, że za 3-4 dni powinno być dobrze, bo idzie w dobrym kierunku - dzięki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Przede wszystkim zdrowia! Fajnie, że skonczone, choć nie mój klimat 😊 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      No tak, każdy ma swój klimat. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Pięknie wyszła ta zimowa seria. Jestem ciekawa oprawy :)
    Zdrówka Ci życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystkie, choć marzec chyba najbardziej mi się podoba:) Wracaj do zdrowia i nie przemęczaj sie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Nie przemęczam się, tylko trochę macham szydełkiem i czółenkami. :)
      Gdyby nie Styczeń, to nie byłoby Marca, bo to Styczeń mnie ujął, a potem zachęcił mnie do wyszycia kolejnych miesięcy.
      Niestety były tylko trzy w kolejności, a rozrzuconych nie chcę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń