wtorek, 5 grudnia 2023

Małe Dekoracje - galeria listopadowa

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o Waszych dekoracjach wykonanych na miesiąc GRUDZIEŃ i dotyczących tego miesiąca. 

Proszę o umieszczenie w swoim grudniowym wpisie zestawienia prac wykonanych w ramach tej zabawy. 

Nadszedł ostatni miesiąc zabawy Małe Dekoracje i zastanawiam się, czy kontynuować zabawę.
Chętnych na początku było dużo więcej niż bawiących się w końcówce.
Zatem pytanie, czy macie ochotę na ciąg dalszy ? 
Jednak nic na siłę, jeśli będzie mało chętnych, to najprawdopodobniej zabawa zakończy się jedną edycją.

Podsumowanie grudnia i całej zabawy pojawi się jak zwykle 5 dnia kolejnego miesiąca. 

Tymczasem dziękuję za kolejny miesiąc zabawy i cieszenie oczu ślicznymi wytworkami Waszych rąk.
Zapraszam do oglądania listopadowych prac w poniższej galerii.

Motto zabawy:
"Kreatywność jest zaraźliwa. Zarażaj nią." - Albert Einstein

Małe Dekoracje - Galeria Listopad







7. Ja Splocik

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

38 komentarzy:

  1. Wszystkie prace listopadowe są ładne, miałabym trudności, żeby wybrać faworyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - zgadzam się z Tobą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. W tym poście: https://uantoniny.blogspot.com/2023/12/zielone-serwetki.html znajduje się moja grudniowa dekoracja. Tym samym zakończyłam dekoracje na rok 2023. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Pięknościowe te dekoracje! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - też tak uważam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ja tam chętna na kontynuowanie zabawy. Fajne prace powstały, szkoda że tak mało nas jest na końcówce zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - fajnie, że masz ochotę na powtórkę. :)
      Zobaczymy ile osób będzie chętnych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. https://iwanna59.blogspot.com/ tak jak w drugiej zabawie , zapomniałam tytułu

      Usuń
    3. Aniu - nie ma problemu. :)
      Dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Pięknie dziewczyny wykonały te ozdoby. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - uważam tak samo . :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Sliczna galeria prac, moja praca grudniowa pod październikiem, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - widziałam, że tak szybko dodałaś dekorację na grudzień, ale rozumiem dlaczego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Wszystkie prace są super :).

    Pamiętam, że kiedyś (ponad 10 lat) było mnóstwo zabaw blogowych i w każdej spora liczba bawiących się osób. Sama zorganizowałam kilka zabaw albo wymianek.
    Gdzieś na przestrzeni lat, to zanikło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - też tak uważam. :)
      Pamiętam Twoje zabawy - bawiłam się super. :)
      Na przestrzeni lat trochę blogów zniknęło, ale to też po zamknięciu bloxa część blogerek nie wznowiło blogowania w innym miejscu, część wykruszyła się z innych powodów.
      Zostały tylko najwytrwalsze, no i pojawiły się nowe blogerki, tylko nie wszystkie się kontaktują akurat z nami.
      Może warto zajrzeć u innych w zakładki, dodać nowe blogi u siebie nie do Listy czytelniczej, a właśnie do Zakładek i tym samym zwrócić uwagę na te blogi.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Świetne podsumowanie zabawy i piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieczęsto robię dekoracje więc nie mam czego zgłaszać ale akurat w tym miesiącu coś się nadarzyło:
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2023/12/koslawa-gwiazdka.html
    Może chętnych mniej z tego samego powodu co u mnie - po prostu może nie tak często robi się dekoracje. Wiele z wykonanych już jakiś czas temu dekoracji wyciągam sezonowo i służą od lat.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Też tak uważam, dlatego pytam i w zależności od liczby chętnych zdecyduję, co dalej z tą zabawą.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Rewelacyjne prace, większe mniejsze wszystkie efektowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewko - podzielam Twoje zdanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Co prawda byłam rzadko, ale na grudzień udało mi się przygotować coś dla siebie: https://zakatekhandmade.blogspot.com/2023/12/bombki-akrylowe-i-decoupage.html

    Wspaniałe prace powstały w listopadzie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusławo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Jakie fajne i ciekawe. Zachwycające jest to ile pięknych prac powstaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - jestem tego samego zdania :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Cudowności powstają, aż żałuję , ze mnie w tej zabawie tak mało,ale w tym miesiącu wabie się razem z Wami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Moja grudniowa dekoracja : https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/12/choinka-2023-i-mae-dekoracje-grudzien.html
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Moja grudniowa dekoracja , tym razem włóczkowa http://gosiazoltek.blogspot.com/2023/12/mae-dekoracje-grudzien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Kolejne zgłoszenie - taki grudniowy urodzaj!

    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2023/12/sniezynki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Moja praca z grudnia: https://serwetki-quillinq.blogspot.com/search/label/Ma%C5%82e%20dekoracje

    Zdrowych, spokojnych Świat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Śliczne wszystkie dekoracje listopadowe. Żałuję że jestem ostatnio ograniczona nie tylko w zajmowaniu się moim ulubionym rękodziełem wszelkiego rodzaju, ale także w oglądaniu Waszych prac i ich komentowaniu.Mam nadzieję że będzie jeszcze lepiej. Pod poniższym linkiem prezentuje mojej grudniowe dekoracje. Zestawienia prac nie zrobiłam. Może w najbliższych dniach uda mi się to zrobić.
    https://krzyzykikoszyki.blogspot.com/2023/12/mae-dekoracje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
      Dziękuję za udział w zabawie. :)
      Mam nadzieję i tego Tobie życzę, by polepszyło się na tyle, byś mogła cieszyć się wykonywaniem tego co lubisz i nadal blogować ku naszej radości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń