środa, 27 grudnia 2023

Osiemnastkowe upominki

Trochę mi zeszło, ale jak wiecie ostatnimi laty mam do czynienia z przysłowiami i w tym wypadku jedno mi ciśnie się na usta - "Co się odwlecze, to nie uciecze". 
Dla wyjaśnienia, chodzi o osiemnastkę mojego blogowania, o czym było TUTAJ


Przygotowałam upominki, w których znalazły się wykonane przeze mnie drobiazgi haftowane i frywolitkowe oraz nieco przydasiów do wykorzystania przy wykonywaniu czegoś fajnego.
Poczęstunki urodzinowe wysłałam na początku grudnia i nie wykonałam fotek przed zapakowaniem, Dlatego wykorzystam (oczywiście za pozwoleniem) fotki opublikowane przez obdarowane.
A obdarowanymi są Dziewczyny z blogów: 

- Moje hobby, moja pasja -  o upominku - TUTAJ


Haft i Patchwork - o upominku - TUTAJ 




To są trzy osoby, które nie zastrzegły, że nie biorą udziału w poczęstunku urodzinowym, a napisały  komentarze, które zadecydowały o upominku.

Oczywiście wszystkie komentarze z życzeniami oraz refleksjami były miodem na moje serce i z całego serca Wszystkim Wam dziękuję.

Dziękuję też za to, że jesteście, zaglądacie do mnie, komentujecie i macie ochotę bawić się w zabawach, które organizuję - jesteście Kochane.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

20 komentarzy:

  1. Wspaniałe nagrody, zresztą od Ciebie zawsze są cudenka, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie obdarowałaś dziewczyny.Wyobrażam sobie jak się cieszą.
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Mam nadzieję, że się ucieszyły. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne upominki przygotowałaś dla dziewczyn. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało mnie ostatnio w blogowym świecie i przegapiłam Twoją blogową osiemnastkę. Mam nadzieję, że będziemy świętować kolejne, życzę tego z całego serca
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-lenko - dziękuję :)
      Też mam taką nadzieję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Splociku, jeszcze raz gratuluję pięknej rocznicy blogowania. Piękne podarunki przygotowałaś.
    Serdeczności - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne nagrody przygotowałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Spóźnione gratulacje.
    Zastanawiałam się jakim cudem przegapiłam, ale zobaczyłam wrześniową datę i i juz wszystko jasne - wrzesień nie byl dla mnie szczególnie blogowym miesiącem.

    Zatem teraz składam gratulacje i wyrazy podziwu. 18 lat to nie lada osiągniecie. 🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne nagrody.
    Najlepsze życzenia urodzinowe. Gratuluję wytrwałości i kreatywności, pomysłowości i cierpliwości w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz dziękuję Splociku. Jak wiesz grudzień u mnie minął raczej na chorowaniu, więc każdy miły gest był dla mnie ogromnym wsparciem. Przesyłam uściski i serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - u mnie było podobnie.
      Cieszę się, że upominek sprawił Ci radość - taki miałam zamiar. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń