środa, 6 grudnia 2023

Choinka 2023 - grudzień

W tym miesiącu, w ramach zabawy Choinka 2023, wykonałam tradycyjnie zakładkę oraz dodatkowo 4 kartki. 

Zakładka oczywiście z motywami świątecznymi na tle książki.


Każda książka ma taką moc, że czasem trudno zrobić przerwę w czytaniu, ponieważ jest tak bardzo absorbująca.
Taka też myśl mi chodziła po głowie podczas wyszywania.
  

Spojrzenie na wprost, na tle biurka. 


I bliżej - na treść mojej złotej myśli.


A teraz kartki z drobnym hafcikiem.


Na trzech kartkach zastosowałam gałązki choinkowe.


Gdzieś napisałam, że kończą mi się takie gałązki, a Elunia to wychwyciła z tekstu i po prostu przysłała mi trochę takich gałązek.


Eluniu - dziękuję Ci z całego serca za Twoje dobre serduszko. :)


I jeszcze kartki na leżąco, na biurku.
 




Dla Xgalaktyki - kolaż prac tego miesiąca.


Zakładka wraz z kartkami leci do zabawy u Xgalaktyki.


Na zakończenie zestawienie wszystkich prac wykonanych w tej edycji zabawy Choinka 2023

Na początek zakładki.
Sekwencje, które rodziły się w mojej głowie, a które wyszywałam na odwrocie każdej zakładki można zobaczyć w poszczególnych wpisach ujętych w jednej etykiecie - zabawa Choinka 2023 - TUTAJ


Od połowy roku wykonywałam też kartki.


Xgalaktyko - bardzo dziękuję za prowadzenie wspaniałej zabawy, która motywowała mnie do pracy z igiełką. 
Bawiłam się przy tym fantastycznie w gronie sympatycznych Uczestniczek zabawy.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

34 komentarze:

  1. Piękne prace Splociku ,jestem pod ogromnym wrażeniem dokładności ich wykonania i ilości.Ostatnia zakładeczka
    przepiękna !!!
    Pozdrawiam ciepło Elżusia
    ps. pomimo że jestem zalogowana wstawiam komentarz jako anonim Nie mam pojęcia dlaczego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Jeśli wcześniej miałaś też taki problem i nie podpisałaś komentarzy, to trafiły one do kosza, ponieważ komentarzy anonimowych nie publikuję, bo nie wiem komu mam odpowiedzieć - pisałam o tym kilka razy w postach.
      Jeśli takie sytuacje miały miejsce w Twoim przypadku, to bardzo przepraszam za usunięcie komentarzy.
      Jeśli jednak komentarz bez loginu jest podpisany, jak Twój obecny, to jest on opublikowany.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ostatnia zakładka wyjątkowo urocza i ma bardzo akuratne motto. Zestawienie zakładek i kart wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty, każdy ma swój urok i elegancko wyglądają, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Marcepanowy Kąciku - dziękuję w imieniu Organizatorki :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczna zakładka :) Te haftowane motywy świąteczne są piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Splociku cieszę się, że niespodzianka się udała - wiem, że dobrze je wykorzystasz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję - niespodzianka była rzeczywiście niespodziewana. :)
      Wykorzystam, a jakże. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Twoje zakładki są super, bardzo fajne sentencje na nich . Kartkom też niczego nie brakuję, fajne że przy ich wyszywaniu bawiłaś się super i o to chyba w tym wszystkim chodzi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Zawsze, gdy wyszywam, to jakieś myśli krążą po głowie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Zakładka świetna, kartki też piękne.
    Jedna z Twoich kartek właśnie dziś do mnie przyleciała. Serdecznie za nią i życzenia dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teniu - dziękuję :)
      Szybko doleciała, cieszę się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Aż miło popatrzeć jakie ładne prace wykonałaś. Hafcik na zakładkę cudny. Karteczki pięknie wyglądają z tymi hafcikami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo - dziękuję :)
      Miło mi, że podobają się moje hafciki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Super - zarówno zakładka, jak i kartki. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna zimowa zakładka, a Twoje sekwencję zawsze są w punk:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      No tak mi te sekwencje wychodzą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Piękne prace. Jaki ogrom czasu i cierpliwości tutaj włożony. Zakładki każda inna, a kartki to moja miłość . Nie ważne czy duży czy mały hafci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewko - dziękuję :)
      Dopiero w zestawieniu widać ile tego narobiłam... tylko w tej zabawie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Najlepsza Twoja zakładka (chociaż wszystkie są równie piękne), do tego te urocze karteczki - cuda małe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Wszystkie wzory nie są mojego autorstwa, to odwzorowanie w większym lub mniejszym stopniu schematów różnych autorów.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. I zakładka i karteczki bardzo ładne! Ja ostatnio przestawiłam w inny kąt szafy haft, który zaczęłam będąc w ciąży z Emilią - poduszkę z tańczącymi myszkami - miała być dla Emilii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Może dokończysz ją w przypływie chęci. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Cudny pomysł z sentencjami na odwrocie zakładek. I zakładki i kartki, robią przeogromne wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Kiedyś "pisałam" najczęściej "tu czytam", ale doszłam do wniosku, że moje złote myśli będą lepsze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń