wtorek, 21 marca 2023

Gra kolorów - odsłona 4

Dzisiaj ostatnia już odsłona obrazka (Stycznia) z Kalendarza przyrody.
Finał będzie za jakiś czas, gdy oprawię trzy obrazki z tego kalendarza.

W poprzedniej odsłonie (TUTAJ) zakończyłam wpis z taką fotką - jest to fragment lewej połowy obrazka.


Haftując dalszą część tej połowy, słuchałam audiobooka kolejnej książki - "Ostatni zakładnik", której autorem jest Nance John J.
Ta książka, jak poprzednia, mocno trzyma w napięciu od początku do końca.


Ciekawy obrazek wyłania się niemal za każdym "pociągnięciem" igłą.


Ależ podoba mi się ta gra kolorów, które częściowo dobierałam sama, ponieważ zamiennik mulin z DMC na Ariadnę często sugerował bzdurne kolory bądź odcienie.


To już całość obrazka, jeszcze częściowo na tamborku.
W takiej postaci go teraz pozostawię i nie będę prasowała przed praniem.


Poczeka na jeszcze dwa następne i wówczas zostanie poddany praniu, prasowaniu i oprawieniu.
Już zaczynam szukać odpowiednich ramek.
Na razie jestem nastawiona na te trzy obrazki, które mam w kolejności, bo one współgrają ze sobą.

Następny wpis będzie już dotyczył Lutego.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Piękna gra kolorów, ciekawa jestem następnych obrazków.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Ten wzór i kolorystyka mnie ujęły - musiałam to wyszyć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Faktycznie kolory są świetne w tym obrazku, zresztą sam obrazek jest świetny. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał luty no i marzec. Póki co jest cudnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Taki nietuzinkowy wzór przyciąga swoją innością i chce się go mieć.
      Przynajmniej tak było w moim przypadku.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ładny bardzo obrazek. Chyba już pisałam, że przypomina mi ilustracje z jakiejś książki z dzieciństwa. Dobrze dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Można odnieść takie wrażenie.
      Ma on w sobie coś bajkowego.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczne. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Zachwyca gra kolorów. Świetny haft

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie i pieknie wyszedl, faktycznie gra kolorów, to czekam na kolejne obrazki, zestaw będzie bardzo ciekawy.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Trochę mi to zajmie, bo zaczyna się wiosenny czas dla działki, ale pewnie poradzę sobie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Wygląda rewelacyjnie! Ależ jestem ciekawa następnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Może nie będzie już takie tempo, wiadomo wiosenne prace w ogródku, ale będę pokazywać postępy pracy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Efekt końcowy naprawdę robi wrażenie, bardzo podoba mi się dobór kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Pewnie po wyprasowaniu efekt będzie lepszy, ale nie chcę prasować przed wypraniem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Pięknie wyszło. Jestem ciekawa kolejnych haftów z serii. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystyka. czekam na kolejny miesiąc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Wspaniały haft, taki inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Dlatego wpadł mi w oko. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. No masz. Tyle się u Ciebie dzieje że przegapiła bym ten post. Obrazek jest fantastyczny. Mnie się kojarzy z moim ulubionym art deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Bywa, że ja przegapię czyjeś wpisy, ale niekiedy trafiam po czasie i zastanawiam się, czy to już widziałam, czy może skomentowałam, ale komentarz się zapodział.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń