czwartek, 9 marca 2023

Kolorowe biscorniaczki - marzec

W zabawie Kolorowe biscorniaczki, otrzymałyśmy wytyczne na marzec.
Zadanie na ten miesiąc, to wykonanie igielnika z motywami wielkanocnymi

Postanowiłam, że na moim igielniku królować będą pisanki i kraszanki.
Pisanki, to jajka wzorzyste - w kolorowe wzory lub jednobarwne z wydrapanymi wzorami lub motywami naklejanymi przed barwieniem.
Kraszanki, to jajka malowane na jeden kolor bez ozdób.


Zgodnie z tym wyjaśnieniem, na stronie głównej mojego igielnika są kraszanki.


Z drugiej zaś strony są kolorowe pisanki w paski i kwadraciki. 


Tak wyglądały kwadraciki igielnika przed zszyciem.


Igielnik wędruje do zabawy  u Marioli


A to już moje igielniki wykonane od początku zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

38 komentarzy:

  1. Pięknie to sobie skomponowałaś :) Czuje się już klimat świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Święta coraz bliżej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piekny wielkanocny igielnik, jajko jest najpopularniejsze.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne biscornu :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Twoje igielniki. Ten wzorek z tymi kraszankami tez kiedyś wyszywałam , ale powstała z niego kartka. Jest uroczy. Fajne igielniki stworzyłaś , mnie najbardziej się podoba ten w serduszka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Niektóre wzory kartkowe można z powodzeniem wykorzystać na igielniki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękne prace. Zachwycają wzory i kolory. Pozdrawiam Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne igielniki 😍 Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Splociku cudne biscornu wyhaftowałaś. Te kolorowe jajeczka to najlepsza ozdoba. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Uznałam, że pisanki i kraszanki najbardziej nadają się na igielnik. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Zapachniało wiosennymi świętami. Prześliczny pisankowy biskorniaczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - dziękuję :)
      Pachnie, pachnie, tylko pogoda za oknem mało pachnąca wiosną.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ten haft i myślę, że idealnie wpasował się w igielniczek.
    Pozdrawiam, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny :) Ale masz tempo :) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Tempo jest takie, bo cały czas zimno i nie ma pracy na działce.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Śliczne igielniki, fajna kompozycja kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meggie - dziękuję :)
      Miło mi Cię gościć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Cudny!! szczególnie ta pierwsza strona z kraszankami mnie urzekła:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolorowy marcowy biscorniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz nieźle tempo !!!! Gratuluje 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Moje niespokojne ręce ciągle muszą coś robić, a jak wzorek prosty, to haftuje się szybko i przyjemnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Bardzo uroczy igielnik w pisanki i kraszanki. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są te igielniki. Ostatnio właśnie brakowało mi takiego cuda jak coś szyłam . Chyba muszę sobie sprawić. Oj święta tuż tuż

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny biscorniaczek. Mój dopiero sie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. Świetne wzory wybrałaś, szczególnie ten kraszanek :)

    OdpowiedzUsuń