sobota, 11 marca 2023

Gra kolorów - odsłona 3

Dziś kolejna odsłona haftowanego obrazka (Stycznia) z Kalendarza przyrody.

W poprzedniej odsłonie (TUTAJ) haft zakończyłam na takim etapie, jak widać na poniższej fotce. 
To jest prawa połowa obrazka.


Tu zaczyna się druga połowa.


Podczas wyszywania tego, co widać w tej odsłonie, słuchałam audiobooka - książki, której autorem jest Nance John J. - "Zegar Pandory".  
Napięcie rośnie i trzyma mocno do końca książki.


Coraz bardziej podoba mi się ten kalendarz, ale nadal nie mogę doszukać się pozostałych części.
Oswajam się z myślą, że poprzestanę na tych trzech pierwszych miesiącach.


Za ok. tydzień ciąg dalszy, a może finał.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 
 

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Też tak myślę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ciekawe ale jeszcze nie mogę sobie wyobrazić jak to będzie finalnie wyglądać.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - a ja to wiem :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Obrazek coraz piękniej się rozrasta, podobają mi się kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Właśnie dlatego obrazek wpadł mi w oko. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Coraz ciekawiej wygląda, bardzo sie mi podoba to zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Niektóre kolory ciut zmieniłam, bo tak mi bardziej pasowało.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. No nareszcie:) Od dwóch dni dobijam się do Twojego bloga i nie otwierał mi się, a byłam ciekawa, jak te kolorki się układają. Super haft zaczyna wychodzić. Jestem oczarowana właśnie kolorami:) Czekam na dalszy kawałek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - dziękuję :)
      Nie wiem jaki był problem, ale najważniejsze, że udało się dobić. :)))
      Te kolory mnie też oczarowały, choć musiałam kilka zmienić, ale dotyczy to odcieni.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Naprawdę ciekawie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten wzór. Szukałaś go pod nazwą Kalendarz przyrody? Bo jakoś nie mogę na niego natrafić...
    Pozdrawiam
    Gaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaba - z całym szacunkiem...
      Nie odpowiedziałaś mi na moje pytanie:
      Gdzie mogę Ciebie odwiedzić?
      Chciałabym poznać Twoje prace i zobaczyć co tworzysz.
      Jeśli nie chcesz tu odpowiedzieć, to może na maila...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ciekawi mnie całość. Kolory świetne, Takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Już niedługo pojawi się więcej, a może całość. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Och och! U Ciebie też niezłe napięcie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      A kto jeszcze trzyma w napięciu?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Bardzo fajnie pokazujesz postępy pracy. Czekamy na całość. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewko - dziękuję :)
      Już niedługo. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Och, pięknie wychodzi!!! Masz talent hafciarski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy haft. Nigdy nie widziałam tego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dlatego zwrócił moją uwagę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń